به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۵۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب : ۳۳۷۷۷۳

انتقاد صریح نماینده مجلس از خودروسازان

انتقاد صریح نماینده مجلس از خودروسازان
گروه اقتصادی: نماینده مردم زاهدان در مجلس گفت: وزارت صمت باید مراقبت کند که واردات خودرو دست دلالان نیفتد که ما شاهد اتفاقات بدتر از این نباشیم. حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه مربوط به واردات خودرو گفت: واردات خودرو اگرچه به خودی خود تحول عظیمی در صنعت خودروی ما ایجاد نخواهد کرد، اما خودروسازان و قطعه‌سازان ما را‌‌‌‌‌‌‌‌ تحریک خواهد کرد تا کیفیت محصولات خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ بالا ببرند.
وی افزود: متأسفانه حمایت سال‌های متمادی از خودروسازان نه تنها باعث رشد محصولات آنها نشده بلکه ما شاهد افت کیفیت خودروهای تولیدی شرکت‌های خودروسازی‌مان نیز بودیم.

نماینده مردم زاهدان در مجلس اظهار داشت: ایران و کره جنوبی صنعت خودروسازی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ در یک زمان آغاز کردند، اما امروز کره کجاست و ما کجاییم.شهریاری خاطرنشان کرد: کیفیت بد خودروهای تولیدشده تا جایی است که رهبر معظم انقلاب نیز صراحتا از شرکت‌های خودروسازی انتقاد داشته‌اند و بر بالا بردن کیفیت محصولات این شرکت‌ها تاکید کردند.وی افزود: البته در بحث واردات خودرو به کشور نیز وزارت صمت باید مراقبت کند که واردات خودرو هم به دست دلالان نیفتد تا ما شاهد اتفاقات بدتر از اینکه امروز می‌بینیم، نباشیم.
مرجع : دیده‌بان ایران
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها