به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۳:۰۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۳۳۷۸۴۴

نظر جنجالی نسرین مقانلو درباره مشکلات مردم

نظر جنجالی نسرین مقانلو درباره مشکلات مردم
گروه فرهنگی: این روزها با افزایش مشکلات اقتصادی، برخی مردم این توقع را از چهره های مشهور دارند تا نسبت به این وضعیت بی تفاوت نباشند و از تریبونی که در اختیار دارند استفاده کنند و با صحبت از مشکلات مردم صدای اعتراض آن ها باشند.

برخی سلبریتی ها اما به دلایلی تمایلی به این کار ندارند. یکی از این چهره ها نسرین مقانلو، بازیگر شناخته شده است که در مصاحبه ی جدیدی از او درباره ی علت خودداری اش از صحبت درباره ی مشکلات معیشتی سؤال شده است.مقانلو در پاسخ با تأکید بر اینکه در مشکلات اقتصادی، سلبریتی ها هم شرایطی همچون بقیه ی مردم دارند، گفت دوست ندارد در اینستاگرامش از این مشکلات بگوید چون به عنوان یک سلبریتی ممکن است مخاطبانی از کشورهای دیگر داشته باشد و به نظر او نشان دادن چنین مسائلی در شبکه های اجتماعی باعث زیر سؤال رفتن تمام ملت ایران می شود. او همچنین گفت دوست ندارد در کشورهای دیگر فکر کنند مردم ایران در فقر و فلاکت به سر می برند.

با این حال، طی روزهای گذشته با اوج گیری گرانی و تورم، برخی چهره های هنری و ورزشی ایران به طرق مختلف اعتراض خود را نسبت به وضعیت معیشتی مردم ایران ابراز کرده اند که با استقبال و تحسین مخاطبان آن ها همراه شده است..نسرین مقانلو پس از چند سال زندگی در آمریکا به ایران بازگشت اما همسر و فرزندانش میان ایران و آمریکا در رفت و آمد هستند.
.....
مرجع : روزیاتو
برچسب ها: نسرین مقانلو
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها