به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب : ۳۳۷۸۶۰

کارگردان اَنگل با بازیگران هالیوودی فیلم‌ می‌سازد

کارگردان اَنگل با بازیگران هالیوودی فیلم‌ می‌سازد
گروه فرهنگی: «بونگ جون-هو» کارگردان کُره‌ای برنده جایزه اسکار، پروژه جدید سینمایی خود را در هالیوود مقابل دوربین می‌برد.به گزارش ایسنا،‌«تونی کولت» و «مارک روفالو» به همراه «نائومی آکی» در فیلم بعدی «بونگ جون هو» در کنار «رابرت پتینسون» مقابل دوربین خواهند رفت، فیلمی که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده اما بر اساس رمان «Mickey۷» نوشته ادوارد اشتون ساخته خواهد شد.
 
«بونگ جون-هو» کارگردانی، نگارش فیلمنامه و تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارد و کمپانی «Blan B» متعلق به «برد پیت» نیز یکی از تهیه‌کنندگان این پروژه سینمایی است.رمان «Mickey۷»در ماه فوریه توسط انتشارات سنت مارتین زیر مجموعه مک میلان منتشر شد و در حالی که قرار ست این فیلم از رمانی الهام بگیرد، برخی منابع اعلام کرده‌اند با توجه به تجربیات گذشته «بونگ جون-هو» در اقتباس‌ها، نسخه سینمایی ممکن است در نهایت با رمان متفاوت باشد. این رمان روایتگر داستان «Mickey۷» یک کارمند یکبار مصرف در یک سفر انسانی است که برای استعمار دنیای یخی نیفلهایم فرستاده شده است. هر زمان که مأموریتی بسیار خطرناک - حتی انتحاری - وجود دارد، خدمه به میکی روی می آورند. پس از مرگ یک تکرار، یک بدن جدید با حافظه دست نخورده بازسازی می شود. پس از شش مرگ، Mickey۷«» شرایط قرارداد خود را درمی‌یابد و متوجه می‌شود چرا این تنها موقعیت استعماری بود که هیچکس حاضر به تصدی آن نبوده است.

این اولین پروژه ای کارگردان کره‌ای پس از فیلم بسیار موفق «اَنگل» در سال ۲۰۱۹ بود که به یک پدیده فرهنگی جهانی تبدیل شود و رکوردهای گیشه را در سراسر جهان شکست.  «اَنگل» پس از کسب نخل طلای بهترین فیلم جشنواره کن، شبی تاریخی در نود و دومین دوره جوایز اسکار رقم زد و اولین فیلم غیرانگلیسی زبانی نام گرفت که جایزه اسکار بهترین فیلم، کارگردانی و فیلمنامه اصلی را به خانه برد.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها