به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ ساعت ۱۸:۰۴
کد مطلب : ۳۳۷۸۷۶

نارضایتی بازیکنان پرسپولیس پس از جلسه با درویش

نارضایتی بازیکنان پرسپولیس پس از جلسه با درویش
گروه ورزشی:تعدادی از بازیکنان پرسپولیس امروز به دیدار مدیرعامل این باشگاه رفته و گلایه‌های مالی خود را مطرح کردند.در حالی که کمتر از هشت روز به پایان لیگ برتر زمان مانده اما باشگاه پرسپولیس نتوانسته مطالبات مالی بازیکنان خود را طبق برنامه پرداخت کند که این مسئله باعث به وجود آمدن حواشی شده است.
 
روز گذشته تعدادی از بازیکنان با سابقه پرسپولیس قصد داشتند به دیدار رضا درویش مدیرعامل این باشگاه رفته و گلایه‌های خود را از بدقولی‌های باشگاه برای پرداخت مطالبات خود مطرح کنند اما درویش در باشگاه نبود و این جلسه به امروز موکول شد.امروز بازیکنان پرسپولیس به دیدار مدیرعامل این باشگاه رفتند و از بدقولی‌های باشگاه گلایه کردند. در این دیدار بازیکنان پرسپولیس از اینکه در فاصله دو هفته مانده تا پایان بازی‌های لیگ فقط ۵۶ درصد پول گرفتند ابراز نارضایتی کردند اما از سوی باشگاه پرسپولیس به آنها اعلام شد که قرار است به زودی ۱۴ درصد به حساب سرخ‌پوشان واریز شود تا رقم دریافتی آنها به ۷۰ درصد برسد.

این موضوع به مذاق بازیکنان خوش نیامد و نسبت به این مسئله گلایه کردند. باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر قرار بود این ۱۴ درصد را به حساب سرخ‌پوشان واریز کند اما تا به امروز این اتفاق رخ نداده و همین مسئله گلایه سرخ‌پوشان را در پی داشته است.
مرجع : فارس
برچسب ها: پرسپولیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها