به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ ساعت ۱۸:۰۸
کد مطلب : ۳۳۷۸۷۸

یک بار دیگر ایست قلبی،وسط زمین فوتبال /عکس

یک بار دیگر ایست قلبی،وسط زمین فوتبال /عکس
گروه ورزشی:یک مورد ایست قلبی در جریان دیدار فینال جام حذفی آلمان، مراسم اهدای جام را به تأخیر انداخت.
یک اتفاق غیرمنتظره باعث شد تا زمان اهدای مدال های قهرمانی جام حذفی آلمان به تعویق بیفتد. بلافاصله پس از قهرمانی لایپزیش در فینال جام حذفی مقابل فرایبورگ، یک مورد اورژانسی در ورزشگاه المپیک برلین رخ داد که باعث نگرانی زیادی شد.فردی مقابل نیمکت استادیوم روی زمین افتاده بود و به دلیل حمله قلبی و شرایط خاصی که پیدا کرد، به کمک فوری برای احیا نیاز داشت.

پزشکان اورژانس و پرستارانی که با آمبولانس در استادیوم حاضر بودند، از فشرده سازی قفسه سینه و دفیبریلاتور برای نجات جان این فرد استفاده کردند.بر اساس اطلاعات BILD، فرد مذکور شخصی بود که در فینال جام حذفی در ورزشگاه المپیک کار می کرد و به این ترتیب به فضای نزدیک به چمن ورزشگاه دسترسی داشت. در ابتدا گفته شد که فرد مورد نظر یک عکاس یا یکی از هواداران است که به طور غیرمجاز به فضای داخلی دسترسی پیدا کرده که چنین نبود.

تعدادی از امدادگران ابتدا در محلی که فرد روی زمین افتاده بود جمع شده و با چندین پتو روی بیمار را پوشاندند تا این تصاویر تلخ را از تماشاگران حاضر در ورزشگاه و بینندگان تلویزیونی پنهان کنند. کم کم فضای پرهیاهوی ورزشگاه المپیک برلین به سکوتی وهم انگیز تبدیل شد.

صحنه های نگران کننده ای وجود داشت که یادآور سقوط کریستین اریکسن کاپیتان تیم ملی دانمارک در رقابت های یورو 2020 بود که در جریان یک بازی دچار ایست قلبی شد.گوینده ورزشگاه المپیک برلین اعلام کرد: «یک مورد اورژانسی رخ داده است. به همین دلیل و به احترام فرد مذکور، مراسم اهدای جام و مدال ها را برای مدت نامعلومی به تعویق می اندازیم.» این موضوع با تشویق های ملایمی در ورزشگاه همراه شد.

در آن لحظات 74475 تماشاگر در استادیوم المپیک، گوشی های هوشمند خود را در دست گرفتند و چراغ قوه خود را روشن کردند. این حرکت، یک لحظه احساسی از انسجام و همبستگی را با فرد بیمار ایجاد کرد.پس از گذشت مدت کوتاهی گوینده ورزشگاه به صراحت گفت: وضعیت این فرد پایدار است. پس از حدود 20 دقیقه درمان، بیمار توسط آمبولانس به کلینیک منتقل شد. پس از این، باز هم شاهد تشویق شدید در ورزشگاه المپیک بودیم. سرانجام مراسم اهدای جوایز با دقایقی تاخیر برگزار شد.
برچسب ها: بوند سلیگا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها