به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۳۳۷۹۹۶

بازگشت ستاره‌ها و کهکشانی شدن تیم مجیدی

بازگشت ستاره‌ها و کهکشانی شدن تیم مجیدی
گروه ورزشی:اینطور که به نظر می‌رسد استقلال فصل آینده از استقلال امسال پرستاره‌تر خواهد شد.فرهاد مجیدی هنوز لیست بازیکنان مازاد و بازیکنانی که از تیم‌های دیگر مدنظرش قرار دارند را به باشگاه نداده است ولی شنیده می‌شود که مدیران استقلال براساس صحبت‌های شفاهی با مجیدی با چند بازیکن در حال مذاکره هستند. از محمد نادری و سعید صادقی به‌عنوان ۲ بازیکنی نام برده می‌شود که استقلال در حال مذاکره با آنهاست. این در حالی است که شایعاتی هم درخصوص مذاکره با علی کریمی مطرح شده است؛ بازیکنی که به‌دلیل مصدومیت نتوانست در فصل جاری بازی کند. نام کاوه رضایی هم در میان این شایعات شنیده می‌شود ولی یک روایت از عدم‌تمایل او برای بازگشت به فوتبال ایران خبر می‌دهد و روایت دیگر این است که می‌گویند مجیدی تمایلی به جذب این بازیکن ندارد.
 
معمای وریا
یکی از علامت سؤال‌های بزرگ در استقلالِ فصل آینده، ماندن یا جدایی وریا غفوری کاپیتان آبی‌پوشان است. او در مقاطعی از فصل با فرهاد مجیدی دچار چالش شد ولی به‌نظر می‌رسد حالا روابط این دو نفر در بهترین حالت ممکن قرار دارد. وریا برای فصل بعد رقیبی جوان و سرسخت به نام صالح حردانی دارد و باید دید او با نیمکت‌نشینی احتمالی کنار می‌آید یا خیر. وریا بعد از اتمام فصل بازیکن آزاد خواهد شد و خیلی‌ها در انتظار تصمیم مجیدی و غفوری برای فصل آینده هستند.

زنگ خطر برای رقبا
استقلال که امسال به طلسم ۹ سال قهرمان نشدن خود خاتمه داد و ۳ هفته قبل از پایان فصل جام را ربود، واقعا تیم پرستاره‌ای نبود. سخت است که شما از این تیم ۳ یا ۴ بازیکن شاخص بیرون بکشی؛ نفراتی که نامزد جدی حضور در تیم ملی باشند یا در قواره‌های سوپراستار به‌نظر برسند. با این حال فرهاد مجیدی تیم خوب، زحمتکش و متحد خودش را ساخت و سزاوارانه قهرمان شد. آیا این پایان راه استقلال است؟ مسلما آبی‌ها دوست ندارند چنین باشد. در شرایط عادی شاید فتح یک جام می‌توانست سقف آرزوهای یک گروه باشد، اما در شرایطی که رقیب سنتی به ۵ قهرمانی پیاپی خود می‌نازد، بنابراین استقلالی‌ها هم چاره‌ای ندارند جز اینکه پا را روی پدال گاز بگذارند و تا جایی که می‌توانند جلو بروند. در این میان به‌نظر می‌رسد استقلال برای فصل بعد، حتی برنامه‌های بیشتری هم دارد.

با نزدیک شدن به پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی، طبیعتا گمانه‌زنی پیرامون فعالیت باشگاه‌های بزرگ بسیار زیاد است، اما چیزی که این روزها خیلی توی چشم می‌زند، مطرح شدن نام ستاره‌های جذاب کنار اسم استقلال است. رسانه‌ها از بازگشت احتمالی ستاره‌هایی مثل علی کریمی، محمد نادری و کاوه رضایی به جمع آبی‌پوشان خبر می‌دهند؛ لژیونرهای ناکامی که پول‌هایشان را جمع کرده‌اند و حالا با استشمام بوی جام، شاید بدشان نیاید به تیم سابق برگردند و شریک افتخارات احتمالی بعدی شوند. اسم گزینه‌های دیگری هم البته برده می‌شود. می‌دانیم که همیشه از این حرف‌ها در فصل نقل‌وانتقالات هست و شاید بعضی از آنها به سرانجام نرسند، اما تردیدی نیست که استقلال فصل آینده از استقلال امسال پرستاره‌تر خواهد شد.

این مسئله، دست‌کم روی کاغذ یک تهدید جدی برای رقباست. شاید تیمی مثل پرسپولیس به غنای نیروی انسانی‌اش در این سال‌ها می‌بالید و در پنجره یارگیری، وسواس چندانی به خرج نمی‌داد، اما حالا شرایط عوض شده است و قرمزها باید خیلی بیشتر از قبل مته به خشخاش بگذارند. نسل طلایی این تیم رو به پیری است و سهل‌انگاری در نقل‌وانتقالات باعث شده پرسپولیس پر از بازیکن معمولی شود. ادامه این روند، شاید برای هواداران این تیم نتیجه ناامیدکننده‌ای داشته باشد. خلاصه استقلال که گویا وضع مالی‌اش هم بهتر از قبل شده، با دست پر راهی بازار است و احتمالا صیدهای خوبی خواهد داشت.
مرجع : روزنامه همشهری
برچسب ها: استقلال
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها