به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۳۳۸۰۲۷

ایبراهیموویچ بعد از قهرمانی: به قولم عمل کردم

ایبراهیموویچ بعد از قهرمانی: به قولم عمل کردم
گروه ورزشی: زلاتان ایبراهیموویچ با فکر کردن به آنچه ایجنت مینو رایولا به او می‌گفت، اسکودتو را با میلان جشن گرفت، اما هنوز تصمیمی برای بازنشستگی خود نگرفته است.به گزارش ایلنا، زلاتان ایبراهیموویچ در دومین دوره حضور خود با روسونری بود و پیش از این در فصل 11-2010 قهرمان سری آ شده بود، که اتفاقا آخرین باری بود که این باشگاه قهرمان ایتالیا شد.

او در ژانویه 2020 به این تیم بازگشت و به همراه سیمون کیایر، ذهنیت تیم را برای شروع این سفر به سمت اسکودتو تغییر داد.این بازیکن 40 ساله به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "این فوق العاده است، من آخرین باری که میلان قهرمان شد اینجا بودم و 11 سال بعد ما آن را بردیم و من دوباره اینجا هستم. من با یک قول به اینجا آمدم و به آن عمل کردم. وقتی گفتم ما دوباره اسکودتو را می‌گیریم، خیلی‌ها خندیدند، اما سخت کار کردیم و به تیم نشان دادیم که رنج بردن برای نتایج به چه معناست."

او با اشاره به درگذشت مینو رایولا گفت: "من این(قهرمانی) را به مینو تقدیم می کنم، او یکی از کسانی بود که من را در میلان می خواست و به من گفت تنها کسی بودم که می توانستم میلان را نجات دهم. من این جام را به او تقدیم می کنم. اگر رایولا الان اینجا بود چه می گفت؟ بیایید 10 سال دیگر بازی کنیم و پول بیشتری بدزدیم!"
او با اشاره به آینده خود گفت: "من باید در فرم خوبی باشم، باید کارهایی انجام دهم. وقتی احساس خوبی داشته باشم، آنگاه می بینم که وضعیت چگونه است. هنوز احساس می‌کنم وقتی در زمین هستم می‌توانم تفاوت ایجاد کنم. من ایبرای دیگری را آنجا نمی بینم. در چند روز آینده تصمیم خواهم گرفت. من اخیراً روزهای سختی را پشت سر گذاشتم، هم از نظر بدنی بد بود و هم برای سایر مسائل شخصی. در پایان هر کاری از دستم بر می آمد انجام دادم تا به میلان کمک کنم تا این جام را کسب کند. می ترسیدم که مجبور به ترک تیم شوم اما می خواهم این کار را به روش خودم انجام دهم."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها