به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۳۳۸۰۳۵

ربیعی:باشگاه درباره تونل افتخار تصمیم می گیرد

ربیعی:باشگاه درباره تونل افتخار تصمیم می گیرد
گروه ورزشی: سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: درباره تونل افتخار روابط عمومی و مدیریت باشگاه تصمیم گیری خواهند کرد.به گزارش ایلنا، محمد ربیعی در خصوص عملکرد مس رفسنجان در لیگ بیست و یکم، اظهار داشت: به هر حال روندمان کمی بهتر است. قبل از این هم روندمان بد نبود. شاید از نظر باخت مقابل ذوب آهن و تراکتور، نتیجه لازم را کسب نکردیم، اما در بازی فرصت های زیادی داشتیم که به گل تبدیل نشد. در4 بازی اخیر هم 3 بازی برنده بوده ایم. بخش اعظمی از فصل را نسبتاً خوب بودیم.

وی افزود:‌ کمی ابتدای فصل که تیم از شرایط بدنسازی و آشنایی بازیکنان با سبک بازی یکدیگر با تاخیر روند خوبشان را شروع کردند. یک مقدار اواسط نیم فصل دوم دچار وقفه شدیم و گرنه از نظر من بد نبودیم. اگر بخواهیم نتیجه را کنار بگذاریم، کیفیت نسبتاً خوبی ارائه کردیم.سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص از دست رفتن شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: در حال حاضر اطلاع نداریم اختصاص سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به چه نحوی است. اما به هر حال حضور در مس جمع 5 یا 6 تیم بالای جدول خودش اتفاق بزرگی است .

وی در پاسخ به این سوال که بازی در گرمای آبادان و فشردگی مسابقات را چطور ارزیابی می‌کند، تصریح کرد: بعد بازی هم اعلام کردم مقداری مستهلک شدیم و با توجه به اینکه اتمام فصل هم روبرو هستیم. کار نسبتاً سختی را برای ریکاوری مقابل استقلال خواهیم داشت.ربیعی در خصوص برخورد گادوین منشا و سیدمهدی حسینی در بازی صنعت نفت آبادان، گفت:‌  در همان حین بازی مشکل حل شد. به هر حال حین بازی بعضی مسائل طبیعی است. البته دو نفر آنها را  حین بازی صدا کردم و  توضیحات لازم  را به هر دو نفر به خاطر رفتارشان دادم. در رختکن هم سیدمهدی حسینی و منشا از هم عذرخواهی کردند و شرایط تغییر کرد.

سرمربی مس رفسنجان درباره تقابل با استقلال  گفت:  به نظرم بازی جذابی خواهد بود. اولاً قهرمانی استقلال را به باشگاه بازیکنان و هواداران این تیم تبریک می گویم. پیش بینی ام این است که آنها بازی خوبی خواهد شد. بازی دو تیم به حدودی به هم نزدیک است ومی‌تواند زیبا باشد.ربیعی پیرامون اینکه آیا تیم مس رفسنجان به افتخار قهرمانی استقلال، تونل افتخار تشکیل خواهد داد، تصریح کرد: این طور موارد را روابط عمومی  و مدیریت باشگاه تصمیم گیری خواهند کرد.وی در رابطه با صحبت های خیابانی صبح مسابقه مس با صنعت نفت‌ آبادان،‌ گفت:  در جریان چنین مسائلی نیسیم. در مورد شرایط کاری خودم یکسال دیگر با مس رفسنجان  قرار دارم. از حق و انصاف نگذریم هیئت مدیره و مدیران صحبت های لازم را با بنده داشتند، اما فعلاً تمرکزم روی 2 بازی اخیر است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها