به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب : ۳۳۸۰۶۷

همکاری شیائومی و لایکا برای طراحی یک گوشی

همکاری شیائومی و لایکا برای طراحی یک گوشی
گروه فناوری: شیائومی پس از شایعاتی که به راه افتاده است، سرانجام تایید کرد به طور مشترک با شرکت سازنده دوربین لایکا (Leica) یک تلفن هوشمند پرچمدار طراحی می‌کند.به گزارش ایسنا، این نخستین همکاری شرکت آلمانی لایکا با شیائومی است که سابقه همکاری با اسنپ، هواوی و پاناسونیک را داشته است.
 
شیائومی اولین سازنده تلفن همراه چینی نیست که از تخصص عکاسی یک برند دوربین بهره می برد. در اواخر سال ۲۰۲۰ برند ویوو جا پای سونی و نوکیا گذاشت و با برند Zeiss همکاری کرد. اخیرا هم اوپو و وان پلاس، گوشیهایی را عرضه کرده اند که با همکاری هاسلبلاد (Hasselblad) ساخته شده‌اند و شامل وان پلاس ۱۰ پرو و سری فایند ایکس فایو است.

بر اساس گزارش وب سایت انگجت، شیائومی اطلاعات چندانی درباره این محصول آینده عرضه نکرده اما ممکن است این مدل با نام شیائومی ۱۲ اوترا عرضه شود یا سری شیائومی ۱۳ را آغاز کند. لی جون، مدیرعامل شیائومی اظهار کرده که این همکاری، از استراتژی تصویر شیائومی حمایت قوی خواهد کرد.
برچسب ها: شیائومی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها