به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب : ۳۳۸۱۰۵

پای کلاهبرداران به مسکن ملی هم باز شد

پای کلاهبرداران به مسکن ملی هم باز شد
گروه حوادث: معاونت مسکن و ساختمان طی اطلاعیه‌ای از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن، در خواست کرد تا از باز کردن هرگونه پیامک دریافتی از شماره‌های شخصی با موضوعاتی همچون «واریز وجه» خودداری کنند.
 
در این اطلاعیه، معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی از هموطنان خواسته است با توجه به اینکه در برخی استان‌های کشور پیامک واریز وجه از شماره‌های ناشناس به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ارسال شده که محتمل بر کلاهبرداری از متقاضیان و بروز نارضایتی و عدم اطمینان مردم به دستگاه اجرایی است، مراقب این پیام‌ها باشند.
همچنین در بخش دیگری از این اطلاعیه تاکید شده است که متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن، لازم است آگاه باشند که هرگونه پیامک دریافتی از شماره‌های شخصی با موضوعاتی همچون واریز وجه، جعلی و به قصد کلاهبرداری و سرقت اطلاعات حساب آنها بوده و لازم است متقاضیان از باز کردن لینک‌های ارسالی در این پیامک‌ها و یا واریز وجه به شماره‌های اعلامی در آنها اکیداً خودداری کنند.
مرجع : همشهری آنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها