کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حرف آخر سرمربی سرخ‌پوشان؛

یحیی می‌خواهد در پرسپولیس بماند

2 خرداد 1401 ساعت 20:31

گروه ورزشی: صحبت‌های یحیی گل‌محمدی در نشست خبری، از علاقه او به ادامه کار در پرسپولیس حکایت دارد.


پرسپولیس در موقعیتی خاص به سر می‌برد و پس از قطع نوار قهرمانی‌ها، حالا فصل تازه‌ای را پیش روی خود می‌بیند. با این حال در نخستین روزها پس از واگذاری قهرمانی به رقیب سنتی، هنوز جو گروه‌های هواداری این تیم پرتنش و متشنج به نظر می‌رسد و چندصدایی خاصی در بین هواداران پرسپولیس دیده می‌شود.
گروهی از طرفداران پرسپولیس در فضای مجازی چند روز پیش درخواست استعفای یحیی گل‌محمدی را مطرح کردند و البته طرفداران او نیز مشغول هواداری از سرمربی محبوب خود هستند و در این بین رضا درویش نیز حمایت خود را از بقای یحیی روی صندلی سرمربیگری اعلام کرد و همچنین گزینه‌های جانشینی او نیز یکی پس از دیگری به شکلی مختلف کنار کشیدند.
اما با این حال همه منتظر اعلام موضع یحیی گل‌محمدی در این‌باره بودند که سرانجام دو هفته مانده به پایان لیگ و در نشست خبری پیش از بازی با شهرخودرو به‌صورت رسمی اعلام شد.
یحیی درباره شرایط خود عنوان کرد: «اولا که دو سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارم و نسبت به ادامه همکاری پایبندم و هیچ مشکلی از این بابت ندارم. در نهایت اگر باشگاه بخواهد تصمیمی بگیرد، دست باشگاه است و من نمی‌توانم نسبت به تصمیمات باشگاه موضع‌گیری کنم.»
بنابراین گل‌محمدی تا زمانی که مدیرعامل سرخ‌پوشان او را اخراج نکند، سرمربی پرسپولیس خواهد ماند و قصد استعفا ندارد.
 

 
سرمربی پرسپولیس همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری پیرامون استعفا و خداحافظی مکرر او نیز به این شکل توضیح داد و به‌نوعی مسئولیت اشتباهات خود را تا حدی برعهده گرفت: «من هیچ وقت نسبت به کاری که خودم انجام می‌دهم، نمی‌گویم کامل و درست بوده و ایرادی نداشته. هیچ مربی‌ای بی‌ایراد نیست، هر مربی‌ای سبک کاری خودش را دارد و به تعداد مربیان دنیا سبک کاری وجود دارد. من هم کارم مشخص است و نوع کاری که انجام می‌دهم، بر مبنای کارهای فنی بوده. مشکلاتی هم که وجود داشته و کم و کاستی در بخش فنی را، من تمام قد برعهده می‌گیرم و مسئولیتش با من است.»
نکته جالب اینکه یحیی برای فصل آینده پرسپولیس نیز به کنایه جملاتی را گفت که فارغ از محتوای آن نشان دهنده علاقه سرمربی پرسپولیس به ادامه کار است: «سالی که گذشت، درس خوبی برای همه ما شد که باشگاه فقط بازیکن و مربی نیست و همه ارکان باشگاه باید نسبت به انجام وظایف دقت داشته باشند و تا جایی که از دستشان برمی‌آید، کار انجام بدهند. همه چیز داخل زمین نیست و به خصوص در فوتبال ایران باید همه حواشی را جمع و جور کنی و نسبت به متحدکردن هواداران در فضای مجازی و رسانه‌ای قدم خوب برداری و همچنین در ارکان فدراسیون.»
گل‌محمدی تا پایان لیگ بیست و سوم با پرسپولیس قرارداد دارد و اگر تا پایان قرارداد در پرسپولیس بماند، به باسابقه‌ترین مربی تاریخ سرخ‌پوشان در لیگ برتر تبدیل خواهد شد.


کد مطلب: 338129

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/338129/یحیی-می-خواهد-پرسپولیس-بماند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir