به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب : ۳۳۸۱۴۱

رقص رقابتی چهره معروف با پاشنه‌های ۱۵سانتی!

رقص رقابتی چهره معروف با پاشنه‌های ۱۵سانتی!
گروه فرهنگی: شکیرا با شرکت در برنامه Tonight Show با مجری این برنامه در بخش «چالش یک بار تماشا در تیک‌تاک» مسابقه رقص داد و طوری این رقیب ضعیف را سر جایش نشاند که سوژه خنده و سرگرمی تماشاچیان حاضر در سالن و بیش از ۳۰ میلیون بیننده این ویدیو در اینترنت شد.شکیرا، خواننده، ترانه‌سرا و رقصنده کلمبیایی در هر دو رقص این بخش چالشی موفق بود و جیمی فالن، مجری و تهیه‌کننده مشهور آمریکایی را خجالت‌زده کرد.

قوانین این مسابقه کوتاه اما نفس‌گیر و پربیننده، ساده‌اند: میزبان و مهمان هم‌زمان برای تنها یک بار به تماشای ویدیوی رقصی تیک‌تاکی می‌ایستند و سپس تلاش می‌کنند رقصی که دیده‌اند را تقلید کنند.در نهایت با کنار هم قرار دادن ویدیوی رقص شرکت کننده‌ها و ویدیوی اصلی، تلاش این دو با هم مقایسه و برنده تعیین می‌شود.رقص اول بر اساس ویدیویی تیک‌تاکی با آهنگ «پول من صدا نمی‌کند، تا می‌شود (سکه نیست و اسکناس است)» My Money don't Jiggle Jiggle, It Folds بود که بعد از تماشای ویدیوی اصلی در تیک‌تاک، ابتدا جیمی فالن بود که برای این چالش پیش‌قدم شد و همه را به خنده واداشت.

بعد از آن‌که جیمی فالن در حالی که صورت خود را از خجالت می‌پوشاند از صحنه کنار رفت، شکیرا با کفش‌های پاشنه ۱۵ سانتی‌متری‌اش شروع به رقصیدن کرد و به اندازه‌ای این کار را خوب و تماشایی انجام داد که موجب تشویق تماشاچیان شد.البته باید گفت که هر دو آن‌ها به جای یک بار، ۳ بار ویدیو را تماشا کردند!

رقص دوم با ویدیویی از خود شکیرا و رقص او بود که انجام شد و این هنرمند ۴۵ ساله در این مرحله حتی بهتر از قبل عمل کرد.بعد از آن رقص‌ها با هم مقایسه شدند اما نیازی هم به این کار نبود: برنده از ابتدا معلوم بود. این کار فقط باعث شد فالن بیشتر سوژه خنده شود. هرچند شکیرا این مجری محبوب و طنزپرداز ۴۷ ساله را تشویق و تحسین می‌کرد و سعی داشت به او تلقین کند که کارش آنقدرها بد نبوده است.در همین گیر و دار بود که شکیرا حرفی زد که تازه باعث جنجال دیگری در این چالش شد: «من بلد نیستم با کفش پاشنه‌بلند برقصم!»
مرجع : ایندیپندنت فارسی
برچسب ها: شكیرا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها