به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۳۳۸۲۰۰

مشخصات گلکسی A۳۳ سامسونگ فاش شد

مشخصات گلکسی A۳۳ سامسونگ فاش شد
گروه فناوری:سامسونگ در جال جاری میلادی، مثل هر سال گوشی‌های سری A خود را با نسخه‌های جدید به روز رسانی کرده است. گلکسی A۳۳، گلکسی A۵۳ و گلکسی A۷۳ شاخص‌ترین این نسخه‌ها بودند که امسال روانه بازار شدند. گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ اگرچه در بخش میان رده قرار دارند، اما یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌ها در سراسر جهان محسوب می‌شوند.
 
یکی از گوشی‌های جدیدی که در میان سری A امسال روانه بازار شد، گلکسی A۳۳ است که یک گوشی مقرون به صرفه و با امکانات جالب توجه است. گلکسی A۳۳ امسال اگرچه نسخه به روز رسانی شده گلکسی A۳۲ محسوب می‌شود، اما برخی از به روز رسانی‌های آن، از جمله گواهینامه IP۶۷ و مودم ۵G یکپارچه برای اولین بار در این سری ارائه شده است. اگر قصد خرید یک گوشی میان رده را دارید و گلکسی A۳۳ سامسونگ نیز در میان گزینه‌های شماست، این مطلب می‌تواند به شما اطلاعات کافی در خصوص این گوشی را عرضه کند، پس با ما همراه شوید.

طراحی، کیفیت ساخت و هندلینگ گلکسی A۳۳ سامسونگ
یکی از برجسته‌ترین پیشرفت‌ها از نظر طراحی نسبت گلکسی A۳۲، قابلیت محافظتی گوشی جدید است. گلکسی A۳۳ ۵G جدید اکنون دارای استاندارد IP۶۷ برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. این می‌تواند دلیل حذف جک صوتی در آن باشد، زیرا این جک مانند پاشنه آشیل ضد آب عمل می‌کند. موضوع دیگر، استفاده از بلندگوی استریو در گوشی جدید است که می‌تواند تجربه کیفیت صدا بیش از پیش کند.

گلکسی A۳۳ ۵G که در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و هلویی عرضه شده است، ساختاری مشابه مدل قبلی دارد. این گوشی با محافظ گوریلا گلس ۵ در جلو، یک قاب پلاستیکی ضخیم کمی منحنی و یک پشت پلاستیکی بدون درز پوشانده شده است. به طور طبیعی، بیشتر قسمت جلویی توسط یک نمایشگر ۶.۴ اینچی Super AMOLED با وضوح ۱۰۸۰p و نرخ تجدید ۹۰ هرتز اشغال شده است. این پنل دارای یک بریدگی U شکل برای دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی است که اکنون قابلیت فیلمبرداری ۴K را دارد. همچنین یک اسکنر اثر انگشت اپتیکال زیر نمایشگر نیز وجود دارد که در حد قابل قبولی است.

قسمت پشتی دارای جزیره دوربین ۵ حفره‌ای است که به آرامی از بقیه قسمت‌های پشتی بالا می‌رود و یک شکل یکپارچه را ایجاد می‌کند. ستون اول شامل سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی است. دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و فلاش LED در سمت راست قرار دارند. این گوشی دارای ابعاد ۱۵۹.۷ در ۷۴ در ۸.۱ میلیمتر است و وزنی معادل ۱۸۶ گرم دارد. A۳۳ بدنه ضدآب محکمی دارد و تجربه چسبندگی بسیار خوبی را ارائه می‌دهد.

صفحه نمایش گلکسی A۳۳ سامسونگ
همانگونه که اشاره شد سامسونگ گلکسی A۳۳ ۵G همان صفحه نمایش گلکسی A۳۲ سال گذشته را دارد. وضوح واقعی پنل ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است که ۴۱۱ppi و نسبت تصویر ۲۰:۹ را ایجاد می‌کند. حداکثر روشنایی که هنگام استفاده از تنظیمات دستی می‌توانید به دست آورید ۴۰۷ نیت است، اما هنگام استفاده از حالت روشنایی تطبیقی صفحه نمایش می‌تواند تا ۷۲۸ نیت روشن باشد. این تلفن دارای پشتیبانی از Widevine L1 DRM است و می‌تواند محتوای ۱۰۸۰p را در تمام برنامه‌ها پخش کند.
 
باتری و سیستم شارژ گلکسی A۳۳ سامسونگ
گلکسی A۳۳ ۵G از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند که همان ظرفیت باتری گوشی گلکسی A۳۲ است. با این همه گوشی جدید با چیپست بهتری به روز شده و اکنون از شارژ سریعتر پشتیبانی می‌کند. باتری گوشی جدید در تست‌های دوام، امتیاز قابل توجه ۱۰۴ ساعت را دریافت کرده است. گلکسی A۳۳ ۵G از شارژ سریع تا ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند، که نسبت به پشتیبانی از شارژ ۱۵ واتی در گلکسی A۳۲ ارتقا یافته است. متأسفانه A۳۳ بدون شارژر عرضه می‌شود، بنابراین باید یک شارژر اضافی بخرید. همچنین باید اشاره کرد شارژ کامل باتری دستگاه ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه طول می‌کشد.

بلندگو‌ها و کیفیت صدای گلکسی A۳۳ سامسونگ
گلکسی A۳۳ ۵G دارای تنظیم بلندگو‌های استریو است که نسبت به تک اسپیکر موجود در گلکسی A۳۲ بهبود یافته است. یک بلندگوی اختصاصی در پایین گوشی وجود دارد، در حالی که هدفون به عنوان دومین اسپیکر عمل می‌کند.

نرم افزار و عملکرد گلکسی A۳۳ سامسونگ
یکی از مهمترین نکاتی که سامسونگ جدیداً برای بسیاری از دستگاه‌های میان رده خود در نظر گرفته، پشتیبانی نرم افزاری گسترده‌تر است و این مورد در مورد گلکسی A۳۳ نیز صادق است. می‌توانید انتظار ۴ ارتقاء سیستم عامل و ۵ سال پشتیبانی امنیتی را با این گوشی داشته باشید. گلکسی A۳۳ جدیدترین ترکیب اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI ۴.۱ را ارائه می‌کند. این رابط یکی از بهترین و محبوب‌ترین پیاده سازی‌های سفارشی اندروید است. فراتر از همه اینها، گلکسی A۳۳ ۵G با مجموعه‌ای استاندارد از برنامه‌های سامسونگ، مایکروسافت و گوگل بارگذاری می‌شود.

گلکسی A۳۳ ۵G بر روی چیپست جدید اگزینوس ۱۲۸۰ سامسونگ اجرا می‌شود و این یک گام بزرگ به جلو است، زیرا پردازنده و گرافیک بسیار قدرتمندتری ارائه می‌دهد. این چیپست همچنین دارای پردازنده گرافیکی Mali-G۶۸ است که نسبت به Mali-G۵۲ و Mali-G۵۷ قبلی ارتقا یافته است. در نهایت، Exynos ۱۲۸۰ دارای یک مودم یکپارچه ۵G است بنابراین به طور قابل توجهی سریعتر از پردازنده A۳۲ و A۳۲ ۵G است. تست‌های انجام شده هم نشان می‌دهد این گوشی هرگز خیلی گرم و یا داغ نمی‌شود.

گلکسی A۳۳ ۵G همان دوربین‌هایی را دارد که در گلکسی A۳۲ ۵G دیده می‌شود، اما اکنون هم دوربین اصلی و هم دوربین جلو از فیلم‌برداری ۴K پشتیبانی می‌کنند و دوربین اصلی به OIS مجهز شده است. وجود OIS در دوربین گوشی‌های میان رده امری معمول نیست بنابراین گلکسی A۳۳ در این زمینه یک به روز رسانی عالی را دریافت کرده است. گلکسی A۳۳ ۵G با دوربین‌های اصلی و سلفی خود فیلم‌هایی با سرعت ۴K@۳۰fps می‌گیرد. حالت اصلی ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه در همه دوربین‌ها در دسترس است، در حالی که ۱۰۸۰p با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه فقط روی دوربین اصلی کار می‌کند. به عنوان یک گوشی میان رده، گلکسی A۳۳ سامسونگ هم عکس‌های باکیفیتی را ارائه می‌دهد و هم فیلم‌های بسیار عالی را ثبت می‌کند.
بنابراین گلکسی A۳۳ سامسونگ با قیمتی زیر ۳۰۰ دلار آمریکا، یکی از مقرون به صرفه‌ترین گوشی‌های میان رده در بازار جهان است که امکانات و قابلیت‌های خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
مرجع : فرارو
برچسب ها: سامسونگ
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها