به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۳۳۸۲۰۶

تکلیف نیمکت پرسپولیس مشخص شد

تکلیف نیمکت پرسپولیس مشخص شد
گروه ورزشی:برخلاف تمام شایعات و گمانه‌زنی‌ها در فضای مجازی پیرامون تغییرات در کادر فنی پرسپولیس، گل‌محمدی فصل آینده هم سرمربی پرسپولیس است. درحالی که یحیی گل‌محمدی به واسطه دو عنوان قهرمانی و صعود به فینال آسیا فکرش را هم نمی‌کرد که با از دست دادن قهرمانی در این فصل آن هم در شرایطی که امتیازات کمی کسب نکرده، مورد انتقاد شدید هواداران قرار بگیرد و حتی گروهی خواهان برکناری یا استعفای او شوند.
 
با این حال قهرمانی‌های سریالی پرسپولیس در سالهای گذشته باعث شده توقع هواداران این تیم از سرمربی باشگاه بالا رفته و به امری کمتر از قهرمانی راضی نشوند.توقع جاه‌طلبانه‌ای که به خودی خود پسندیده و محرک باشگاه رو به موفقیت است اما در مواقعی هم ممکن است اثرات منفی به دنبال داشته شود.با این حال یحیی که در طول فصل دو بار به خاطر مشکلات مدیریتی از سمتش استعفا کرده بود، با از دست رفتن قهرمانی مصمم شده در باشگاه بماند و با ادامه پایبندی به قراردادش در پی کسب عنوان مورد نظر هواداران در فصل آینده باشد.
 
به همین دلیل هم بود که گل‌محمدی دیروز در نشست خبری پیش از بازی با شهر خودرو صراحتا از علاقه‌اش به ادامه همکاری با پرسپولیس گفت:"اولا که دو سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارم و نسبت به ادامه همکاری پایبندم و هیچ مشکلی از این بابت ندارم. در نهایت اگر باشگاه بخواهد تصمیمی بگیرد، دست باشگاه است و من نمی‌توانم نسبت به تصمیمات باشگاه موضع‌گیری کنم."

البته که یحیی نسبت به میانه فصل و استعفا‌هایی که می‌داد دست پایین‌تری دارد و بنابراین برای ادامه همکاری، به موافقت باشگاه هم احتیاج داشت. موضوعی که دیشب در برنامه فوتبال برتر اتفاق افتاد و درویش مدیرعامل باشگاه مشخصا از ادامه همکاری با گل‌محمدی خبر داد. جایی که او در پاسخ به سئوال محمدحسین میثاقی مبنی بر اینکه آیا سرمربی فصل بعد شما یحیی گل‌محمدی است یا خیر گفت:" صد درصد! گروه فنی و بازیکنان را آقای گل‌محمدی تعیین می‌کند. این گزینه‌ها هم شایعات فضای مجازی بودند."درویش که پیش از این هم هربار به حمایت از گل‌محمدی و کادرش پرداخته بود، دیشب به طور کامل از سرمربی تیمش حمایت کرد تا دیگر تکلیف نیمکت پرسپولیس برای فصل آینده کاملا مشخص شود.با این حساب پرونده جدایی گل‌محمدی از پرسپولیس به طور کامل بسته شده و این سرمربی سال بعد هم روی نیمکت قرمزپوشان می‌نشیند‌.
برچسب ها: پرسپولیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها