به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب : ۳۳۸۲۷۸

اظهار شگفتی رائول از درخشش رئال

اظهار شگفتی رائول از درخشش رئال
گروه ورزشی: اسطوره رئالی‌ها براین باور است که نمی‌توان بازگشت‌های شگفت انگیز رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا توضیح داد.به گزارش ایسنا، رئال مادرید با هدایت کارلو آنچلوتی عملکرد خیره کننده‌ای داشته است. رئال با اقتدار قهرمان لالیگا شد و به فینال لیگ قهرمانان اروپا هم راه پیدا کرد.
 
آنچه که درباره رئال بسیار حائز اهمیت است بازگشت های شگفت انگیز تیم در لیگ قهرمانان اروپا است که باعث تعجیب رائول هم شده است.اسطوره رئالی ها گفت: نمی‌توان آنچه را که در دقایق پایانی بازی‌های برای رئال در لیگ قهرمانان اروپا رخ داد توضیح و تفسیر کرد. رئال همواره باشگاه بزرگی بوده است با این حال باید اعتراف کرد که نتایج تیم در لیگ قهرمانان اروپا شگفت انگیز بوده است. بازیکنان رئال مثل کورتوا و وینیسیوس و بنزما به الگوهای برای کودکان تبدیل شده‌اند.

او ادامه داد: آنچه را که رئال انجام داد هیچ تیم دیگری نمی تواند انجام دهد. رئال برابر پاری سن ژرمن، چلسی و منچسترسیتی که از بهترین های اروپا بودند توانست به بازی برگردد و پیروزی های بزرگی را به دست آورد. نمی‌توان آنچه را که رخ داد توضیح داد. به هر حال چنین نتایجی را تنها رئال قادر است که به دست آورد. هواداران رئال بعد از دو سال کرونا اکنون از نمایش خوب تیم خود در حال لذت بردن هستند.
برچسب ها: فوتبال جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها