به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب : ۳۳۸۲۸۵

پیام روشن لوا؛ حذف نام بایرن از توییتر

گروه ورزشی: روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی، تصمیم نهایی‌اش برای جدایی از بایرن مونیخ را گرفته است.
پیام روشن لوا؛ حذف نام بایرن از توییتر
بحث جدایی لواندوفسکی از بایرن مونیخ به یکی از بحث‌های داغ روزهای اخیر فوتبال اروپا تبدیل شده است. 
این ملی‌پوش لهستانی تا تابستان 2023 با بایرن قرارداد دارد اما به نظر نمی‌رسد که دیگر تصمیمی برای ادامه حضور در این تیم در فصل آینده داشته باشد و به صورت جدی خواهان جدایی از این باشگاه است. 
بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و آلمانی مدعی شده‌اند که لوا با مدیران باشگاه بارسلونا به توافق رسیده و حتی گفته می‌شود که این باشگاه نیز پیشنهادی رسمی را نیز برای جذب او به مدیران بایرن ارائه کرده که هنوز پاسخی به آن داده نشده است. 
بسیاری از مدیران این باشگاه آلمانی از جمله حسن صالح حمیدزیچ و اولیور کان در روزهای اخیر در مصاحبه‌های مختلف اعلام کرده بودند که این بازیکن تا سال 2023 با این باشگاه قرارداد دارد و باید تا پایان مهلت قراردادش در این تیم بماند. 
 

با این حال پینی زهاوی، مدیر برنامه او، روز گذشته در مصاحبه‌ای مدعی شد که اگر بایرن چنین قصدی دارد، می‌تواند لوا را حفظ کند اما او این روش را توصیه نمی‌کند؛ همین اظهار نظر نشانی از علاقه لوا به ترک این تیم داشت. 
حالا لواندوفسکی در اقدامی جالب پیامی روشن و واضح را برای بایرن ارسال کرده است. او ساعاتی قبل با تغییر مشخصاتی که در صفحه توییترش نوشته بود نام بایرن را حذف کرده و تنها یک ضربدر در جای آن گذاشت تا نشان دهد که قویا به دنبال جدایی از این باشگاه است و دوران حضور او در این تیم به پایان رسیده است. 
مدیر برنامه این ستاره لهستانی روز گذشته مدعی شده بود که مدیران بایرن به دنبال جذب ارلینگ هالند به عنوان جانشین لواندوفسکی بوده‌اند و رفتارهایی از این دست باعث ناراحتی این بازیکن شده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها