به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب : ۳۳۸۳۱۱

اعتراف امباپه پس از رد پیشنهاد رئال مادرید

گروه ورزشی: کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاریسن ژرمن اعتراف کرد با یورگن کلوپ و لیورپول نیز مذاکراتی داشته و البته هیچ وقت راجع به مسائل مالی با فلورنتینو پرز صحبتی نداشته است.
اعتراف امباپه پس از رد پیشنهاد رئال مادرید
چند روز پیش بالاخره کیلیان امباپه تصمیم نهایی‌اش را گرفت و با رد پیشنهاد رئال مادرید، قراردادش را تا سال 2025 با پاریسن ژرمن تمدید کرد. او گفت و گویی مفصل با مارکا انجام داد که آن را در ادامه می‌خوانید:
خیلی‌ها می‌گویند که تو تمایل به عقد قرارداد دو ساله با بند تمدید قرارداد یک ساله بودی. آیا بند فسخی در قراردادت وجود دارد که به تو اجازه خروج بعد از جام جهانی بدهد؟ 
"در اسپانیا ممکن است چنین بندهایی وجود داشته باشد، اما نه در فرانسه خیر. در حال حاضر فقط به فکر قرارداد جدید و فصل بعدی هستم. نمی‌خواهم به چیزهای دیگر فکر کنم، چون باید به همه احترام بگذارم. الان من بازیکن پاریسن ژرمن هستم. من با لیورپول نیز صحبت‌هایی داشته‌ام، چون قرمز رنگ مورد علاقه مادرم است و لیورپول را دوست دارد. دلیلش را نمی‌دانم، بهتر است از خودش بپرسید. با کلوپ کمی صحبت‌ کردم، اما چیز خاصی نبود. همه می‌دانند که سال گذشته می‌خواستم به رئال مادرید بروم. به نظرم برای سال گذشته تصمیم خوبی گرفته بودم، اما الان شرایط فرق می‌کند، چون بازیکن آزاد محسوب می‌شوم. من فرانسوی هستم و می‌خواهم برای کشورم مفید باشم. بعد از پایان دوره فوتبالم در فرانسه خواهم بود. فقط می‌خواهم از هواداران رئال مادرید، تمامی مدیران و اعضای باشگاه تشکر کنم، چون به من عشق ورزیدند. برای آن‌ها در فینال لیگ قهرمانان آرزوی موفقیت دارم."
آیا هنوز رویای بازی در رئال مادرید را داری؟
"اگر الان بگویم که دوست دارم روزی برای رئال مادرید بازی کنم، به پاریسن ژرمن و قراردادم بی احترامی کرده‌ام. شما هیچ وقت نمی‌دانید چه اتفاقاتی در آینده رخ خواهد داد. من قراردادی سه ساله امضا کرده‌ام و الان تمرکزم روی آن است."
آیا واقعا فلورنتینو پرز برای تو لباس رئال مادرید فرستاد؟
"خیر."
فکر می‌کنی آیا با سفر اخیرت به مادرید مرتکب اشتباه شدی؟
"نه اصلا. من در مادرید بودم، چون اشرف حکیمی از من خواسته بود و شاید دوباره این کار را بکنم. من و اشرف این کار را مخفیانه و با عوض کردن هویت خود انجام دادیم تا کسی ما را نبیند. برای جلب توجه به مادرید نرفته بودم."
مردم می‌گویند که تو برای پول در پاریس ماندی. نظرت راجع به این اتهامات چیست؟
"باید بگویم کمی ناراحت شدم. من از روز اول که پا به میدان گذاشتم، هدفم فقط فوتبال بازی کردن بوده. من هیچ وقت با فلورنتینو پرز و ناصر الخلیفی درباره پول صحبت نکردم. با پاریس و رئال مذاکراتی داشتیم و وکیل و پدرم کمی راجع به مسائل مالی صحبت کردند، اما من نه. من می‌خواهم برنده جام‌ها شوم و به پول اهمیتی نمی‌دهم."
برچسب ها: کیلیان امباپه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها