به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ ساعت ۲۲:۳۵
کد مطلب : ۳۳۸۳۴۳

لواندوفسکی خودش را به رئال مادرید پیشنهاد داد

گروه ورزشی: رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ در وهله اول خواهان انتقال به رئال مادرید است.
لواندوفسکی خودش را به رئال مادرید پیشنهاد داد
 تمدید قرارداد غیرمنتظره و جنجالی کیلیان امباپه با باشگاه پاری‌سن ژرمن باعث شد رئال مادرید برنامه‌های خود را برای فصل آینده تغییر دهد و حالا ستاره‌های بزرگ دیگری در مسیر انتقال به برنابئو قرار دارند. اورلین شوامنی، هافبک جوان موناکو فاصله‌ای با پوشیدن لباس رئال مادرید ندارد و ممکن است نام‌های بزرگ دیگری نیز در فصل تابستان به این باشگاه به توافق برسند. کادناسر مدعی شد مدیر برنامه رابرت لواندوفسکی، ستاره گلزن و لهستانی بایرن مونیخ این مهاجم بزرگ را به مدیران باشگاه رئال مادرید پیشنهاد داده است. این بازیکن تمایلی به ماندن در مونیخ در سال پایانی قرارداد خود نداشته و قصد دارد تحت هر شرایطی از این باشگاه جدا شود.

البته در حال حاضر مدیران مادرید به لواندوفسکی پاسخی نداده و تنها روی فینال لیگ قهرمانان اروپا در روز شنبه مقابل لیورپول تمرکز کرده‌اند. به نظر می‌رسد فلورنتینو پرز بعد از این مسابقه بزرگ شرایط جذب رابرت لواندوفسکی را بررسی کرده و در صورت نیاز او را به‌خدمت خواهد گرفت.
البته در ماه‌های اخیر بارسلونا نیز به‌شدت برای جذب این مهاجم بزرگ وارد عمل شده و قصد دارد رابرت لواندوفسکی را به‌عنوان رهبر پروژه بازگشت خود در فصل بعد انتخاب کند. ژاوی در روزهای اخیر چندین بار این اخبار را تایید کرده و علاقه بارسلونا به این بازیکن قطعی است. اما در سال‌های اخیر بارها اخباری در مورد تمایل قلبی رابرت لواندوفسکی به پوشیدن لباس رئال مادرید منتشر شده بود. به نظر این ستاره 34 ساله ابتدا منتظر دریافت پاسخ مدیران رئال مادرید خواهد بود و در صورت عدم توافق، بارسلونا را به‌عنوان مقصد بعدی انتخاب خواهد کرد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها