کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

میزان شهریه‌مدارس‌غیردولتی کی معلوم می‌شود؟

4 خرداد 1401 ساعت 10:59


گروه جامعه: معاون وزیر آموزش‌وپرورش گفت: الگوی تعیین شهریه مدارس و مراکز غیردولتی به آموزش‌وپرورش استان‌ها ابلاغ شده و همچنین در این‌ خصوص در فضای مجازی و به‌صورت حضوری نیز جلساتی برگزار شده است.
احمد محمودزاده اظهار کرد: امسال تغییراتی در رویکرد تعیین شهریه ایجاد شده است.امسال ۳۵ درصد الگوی شهریه به اجرایی کردن اهداف سند تحول بنیادین، رویکردهای تربیتی و فرهنگی مدارس، آموزشی سایر حوزه‌ها و سهم مدارس در جشنواره‌ها و مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی و قرآنی است که این موضوعات را می‌توان مطالبه جدی سازمان دانست.

محمودزاده خاطرنشان کرد: آماده‌سازی و بسترسازی از پایه برای موضوعات عنوان شده و در حال انجام است که اوایل نیمه دوم خردادماه این الگوی شهریه مشخص می‌شود.وی یادآور شد: امسال الگوی شهریه به‌صورت درصدی اعلام نمی‌شود، هر مدرسه متناسب با الگوی شهریه و فعالیت‌های آموزشی و پرورشی شهریه‌ای متفاوت دارد.او عنوان کرد: همچنین برای سال‌های آینده هم برنامه‌های خوبی مدنظر است که بحث شهریه سمت‌وسو جهت‌گیری مناسبی پیدا کند.

کیفیت‌بخشی در الگوی شهریه مدارس گنجانده شد
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی گفت: الگوی شهریه مراکز غیردولتی به استان‌ها تفویض اختیار شده است، البته این الگو امسال نسبت به سال گذشته تغییراتی هم داشته است.احمد محمودزاده افزود: موارد جدیدی مبنی بر کیفیت‌بخشی در الگو گنجانده شده که بر این اساس قرار نیست فقط با توجه به فضا، معلم، تجهیزات و امکانات بسنده کرد.محمودزاده عنوان کرد: به دنبال این هستیم که آموزش در مراکز آموزشی مانند کلاس‌های کنکور و زبان با آیتم کیفیت‌بخشی دنبال شود. البته زمان افزایش شهریه مراکز غیردولتی بر اساس سال شمسی تعیین می‌شود.


کد مطلب: 338402

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/338402/میزان-شهریه-مدارس-غیردولتی-کی-معلوم-می-شود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir