به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۳۳۸۴۳۳

رشد بورس در آخرین روز کاری هفته

رشد بورس در آخرین روز کاری هفته
گروه اقتصادی: بورس امروز افزایش هشت هزار و ۷۸۸ واحدی را تجربه کرد و در نهایت به سطح یک میلیون و ۵۴۶ هزار واحد رسید.امروز برخلاف روزهای گذشته اغلب صنایع و تک سهم‌های بازار سبزپو شود.

افزایش شاخص کل هم‌وزن بورس
بر اساس داده‌های شرکت بورس و اوراق بهادار، امروز شاخص کل هم‌وزن ۱٫۳ درصد افت داشت و به محدوده ۴۳۶ هزار و ۸۰۲ واحدی رسید.معامله‌گران در این روز ۵۹۴ هزار و ۸۷۱ معامله به ارزش ۴۹ هزار و ۱۸۶ میلیارد تومان انجام دادند.امروز نمادهای شپنا، رمپنا، اخابر، شبریز، شبندر، پارس، همراه و حکشتی بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند. همچنین نمادهای فولاد، فملی، فخوز، فارس و فخاس بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس مثبت شد
در روز چهارشنبه شاخص فرابورس با افزایش ۱۶۸ واحدی به محدوده ۲۱ هزار و ۴۸۸ واحد رسید. تعداد معاملات انجام شده در فرابورس نیز ۳۳۹ هزار و ۳۱۷ معامله بود.امروز نمادهای وسپهر، غصینو، ددانا، وهور، دماوند، آریا و خدیزل بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای فزر، حگهر، فجهان و هرمز نیز بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.
نمادهای ددانا، کرمان، فزر، افرا، ثرود، مدیریت و وسپهر نیز لقب نمادهای پرتراکنش فرابورس را گرفتند.آخرین قیمت ۱۵۹ نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافت و ۲۷ نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود پنج هزار و ۵۸۵ میلیارد تومان رسید.حقوقی‌ها امروز ۱۳۵میلیارد تومان نقدینگی از بورس خارج کردند. نمادهای شپنا، اخابر، سآبیک بیشترین خالص خرید حقیقی‌ها داشتند. وبملت، فملی، فولاد بیشترین خالص خرید حقوقی‌ها در آخرین روز هفته داشتند.
برچسب ها: بورس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها