به روز شده در ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۸:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۳۳۸۴۵۱

معرفی و بررسی نرم افزار حسابداری خدماتی سپیدار

گروه کسب و کار: اگر شرکت شما به نوعی باشد که هدف اصلی آن، ارائه خدمت به مشتری است و البته بابت این کار، از مشتری پول دریافت می‌کند، بدون شک، به نرم افزار حسابداری خدماتی نیاز خواهید داشت.
معرفی و بررسی نرم افزار حسابداری خدماتی سپیدار
این نرم افراز می‌تواند به شما کمک کند که فاکتورهای خدمت را تعریف و صادر و همچنین کالا و خدمات متفاوت را با قیمت‌های مختلفی به مشتریان عرضه کنید. در این مطلب می‌خواهیم به بررسی این موضوع بپردازیم و در نهایت به معرفی نرم افزار حسابداری خدماتی سپیدار بپردازیم. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

نرم افزار حسابداری خدماتی چیست و معمولا برای چه مشاغلی مناسب است؟
همان‌طور که گفته شد، نرم افزار حسابداری خدماتی، برای ارائه خدمت به مشتریان استفاده می‌شود. استفاده از این نرم افزار، به گونه‌ای است که درآمد ناشی از خدمات را با استفاده از گزارش‌های متنوع در هریک از سیستم‌ها و گزارش‌های فعالیت‌های روز مورد بررسی قرار دهید.
در نهایت می‌توانید سود و زیان خدمات ارائه شده را با استفاده از گزارش‌های مرور فروش خدمات را برآورد نمایید. برای همه‌ی اشخاص حقیقی و حقوقی که نوع فعالیتشان خدمت‌رسانی است، استفاده از این نرم افزار توصیه می‌شود. از جمله این شرکت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    بیمه
•    آژانس هوایی
•    استارتاپ‌ها
•    مجموعه‌های حسابرسی
•    مؤسساتی که خدمات مالی ارائه می‌دهند.
لازم است به این نکته هم توجه کنیم که این شرکت‌های نامبرده شده با کالا سروکار ندارند. در اصل، بابت خدمتی که به مشتری ارائه می‌دهند، پول دریافت می‌کنند و درآمدزایی دارند. به عنوان مثال، خرید این بسته به شرکت‌های بازرگانی توصیه نمی‌شود، چرا که چنین شرکت‌هایی به دلیل نوع فعالیتی که دارند، (یعنی کالا خریده و فروخته می‌شود) بهتر است که بسته بازرگانی تهیه کنند.
شاید سوال خیلی از افراد این باشد که اگر شرکتی بخش فعالیتش، خدماتی و بخش دیگر بازرگانی باشد، از چه نرم افزاری استفاده کند؟ بازم هم در چنین شرایطی، پیشنهاد ما این است که از بسته بازرگانی استفاده کند، چرا که در آن بخشی به‌عنوان فروش خدماتی وجود دارد.

چرا استفاده از نرم افزار خدماتی برای برخی از شرکت‌ها ضروری است؟

نرم افزار حسابداری خدماتی از 4 سیستم تشکیل شده است که عبارت‌اند از سیستم حسابداری، سیستم دریافت و پرداخت، سیستم فروش خدماتی و سیستم دارایی ثابت. سیستم دریافت و پرداخت، از جمله مهمترین امکاناتی است که به شما در خصوص محاسبات مالی کمک شایانی میکند. با استفاده از سیستم حسابداری دریافت و پرداخت میتوانید خروج و ورود نقدینگی، چک‌های دریافتی و پرداختی را به سادگی مدیریت کنید.

با توجه به این 4 سیستم، می‌تواند قابلیت و کارآیی‌های زیر را داشته باشد:
•    به طور کلی نرم افزار حسابداری خدماتی، دریافت و پرداخت را مدیریت می‌کند.
•    صورت حساب‌های بانکی را به صورت اتوماتیک از سیستم دریافت می‌کند.
•    امکان ثبت تمام صورت حساب‌ها و پیش فاکتورها را در سیستم فروش و خدمات وجود دارد.
•    برای خدماتی که دارد، انواع مختلفی از فروش را تعریف می‌کند که البته هرکدام هم قیمت‌های متفاوتی دارند.
•    استفاده از این نرم افزار، امور مربوط به عملیات حسابداری را تسهیل می‌کند.

امکانات نرم افزار حسابداری خدماتی سپیدار
•    امکان تعیین انواع مختلفی از فروش برای خدمات متفاوت
•    تهیه‌ی صورت حساب طرف مقابل در همان لحظه و داشتن ارتباط شفاف با مشتریان
•    تعیین مدل‌های گوناگون پورسانت
•     تعریف واسط و محاسبه‌ی خودکار پورسانت بر مبنای تسویه یا عدم تسویه فاکتور
•    ثبت عملیات مرتبط با چک‌‎های دریافتی و پرداختی؛ مدیریت تمام دریافت‌ها و پرداخت‌ها
•    تهیه‌ی خودکار صورت مغایرت بانکی؛ صرفه‌جویی در زمان، جلوگیری از دوباره‌کاری و اشتباهات کاربری
•    طبقه بندی حساب‌ها در سطوح گروه، کل، معین و تفصیلی
•    تعیین ویژگی و مشخصات حساب‌های معین به صورت ریالی و ارزی
•    امکان پیگیری و ردیابی اطلاعات و ماهیت حساب‌ها
•    ثبت اطلاعات اسناد به دو صورت موقت و دائم و شماره گذاری خودکار
•    طبقه بندی اسناد حسابداری بر اساس نوع آن (افتتاحیه، اختتامیه، بستن حساب‌ها و سیستم صادر کننده)
•    امکان ارسال و دریافت اطلاعات در قالب Excel و Text
•    انجام عملیات بستن حساب‌های موقت (سود و زیان) و دائم (برای انتقال حساب‌ها به یکدیگر) و صدور سند اختتامیه

•    امکان تعیین حقوق دسترسی
•    امکان صدور سند کل برای نوشتن دفا‌تر قانونی بر اساس آئین نامه ثبت دفا‌تر مکانیزه وزارت دارایی
•    امکان گزارش گیری از سطوح کلی تا ریز‌ترین سطح به صورت کلی یا به تفکیک دلخواه کاربر
•    گزارش از مانده و گردش حساب‌های بانکی و صندوق به تفکیک
•    دریافت و پرداخت از طریق چک، حواله، وجه نقد و دستگاه کارت خوان
•    امکان راس گیری دریافت‌ها و پرداخت‌ها
•    دریافت و پرداخت چک‌های تضمینی
•    امکان تسویه دستگاه کارت خوان
•    چاپ چک و کلر بانک
•    ثبت تمامی فرایندهای گردش چک
•    لیست چک‌های سررسید شده و در جریان وصول
•    کنترل مانده منفی حساب‌های بانک و صندوق
•    تعریف انواع مختلف فروش و صدور اعلامیه قیمت بر اساس نوع فروش
•    صدور صورت حساب مشتریان
•    محاسبه مالیات بر ارزش افزوده به صورت خودکار
•    امکان راس‌گیری فاکتورهای مربوط به هر مشتری
•    امکان تقسیط کل یا قسمتی از مبلغ فاکتور در تعداد اقساط دلخواه کاربر
•    امکان استفاده از حالت‌های متعدد گزارش‌گیری(در قالب گزارش مرور)
•    امکان تهیه فایل خرید و فروش فصلی، نمودارهای فروش به صورت روزانه و ماهانه
•    امکان محاسبه سود و زیان فروش، اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده و گزارش تجزیه سنی بدهکاران

سخن پایانی
همان‌طور که گفته شد، استفاده از نرم افزار حسابداری خدماتی برای شرکت‌هایی که به خدمات و فروش کالا نمی‌پردازند و در عوض خدماتی را به مشتری ارائه می‌دهند، ضروری است. این نرم افزار هم‌چنین با در اختیار گذاشتن گزارش‌های مربوط به فروش خدمات، اطلاعات مالی منسجم و به‌هنگام را برای شما به ارمغان می‌آورد. این بسته با 4 سیستم، شامل حسابداری، دریافت و پرداخت، فروش خدماتی، دارایی ثابت، پاسخ‌گوی شرکت‌های خدماتی است.
برای خرید نرم افزار حسابداری، دو راه پیش رودارید، هم می‌توانید به‌صورت حضوری از فروشگاه‌های فیزیکی بازار خرید کنید و هم اینکه به‌صورت اینترنتی خرید کنید. در نظر داشته باشید که قبل از خرید این محصول به اصالت گارانتی دقت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، شماره تماس، آدرس و ایمیل شرکت برای شما در ادامه درج شده است.

شماره تماس فروش نرم افزار حسابداری سپیدار: ۰۲۱۸۱۰۲۲۲۲۲
ایمیل واحد فروش: sales@sepidarsystem.com
آدرس شرکت سپیدار آسیا: تهران – میدان ونک، خیابان عطار، پلاک ۲۰
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *