کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شوخی آلگری با احتمال بازگشت پوگبا به یووه

4 خرداد 1401 ساعت 15:30

گروه ورزشی: ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، شوخی جالبی با احتمال بازگشت پل پوگبا به این تیم انجام داد.


دوران دوم حضور پل پوگبا در منچستر یونایتد به پایان رسید و این ستاره فرانسوی دیگر قصدی برای ادامه کار در اولدترافورد ندارد. در روزهای اخیر گزارش‌ها حاکی از آن بود که باشگاه یوونتوس به جذب او نزدیک شده و این بازیکن نیز برای بازگشت به بیانکونری تمایل نشان داده است. یوونتوس به پوگبا پیشنهاد دستمزد سالیانه 7.5 میلیون یورویی ارائه داده و امیدوار است که در راه جذب این بازیکن گوی سبقت را از پاری سن ژرمن برباید.
ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، در جدیدترین مصاحبه خود به شوخی درباره احتمال بازگشت پل پوگبا به این تیم پرداخته است. چند سال پیش زمانی که پوگبا زیر نظر او در یوونتوس کار می‌کرد ویدئویی از این دو نفر منتشر شد که آنها را در حال بسکتبال بازی کردن نشان می داد. همچنین در ادامه آن ها به چالش شوتزنی با پا نیز پرداختند که در هر دوی آنها سرمربی ایتالیایی پیروز شد؛ موضوعی که سرمربی بیانکونری با آن به شوخی پرداخته است.

مکس آلگری در مورد شایعات بازگشت پل پوگبا به یوونتوس گفت: "او بر نمی گردد چون می ترسد من را به چالش بکشد. در بازی با پا و دست او شکست خورد. در واقع این دلیل جدایی او از یوونتوس بود."
گفتنی است پل پوگبا هافبک مورد علاقه ماسیمیلیانو آلگری محسوب می‌شود و گزارش‌ها در ایتالیا حاکی از آن است که سرمربی یوونتوس از مدیران باشگاه درخواست کرده که تمام تلاش خود را برای آوردن این بازیکن به تورین در تابستان پیش رو انجام دهند و به نظر می‌رسد که بانوی پیر از شانس خوبی هم برای نهایی کردن این انتقال برخوردار است.


کد مطلب: 338471

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/338471/شوخی-آلگری-احتمال-بازگشت-پوگبا-یووه

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir