به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب : ۳۳۸۴۷۳
واگذاری در صورت پیشنهاد خوب

اکیپ: نیمار در فهرست فروش پی اس جی

گروه ورزشی: باشگاه پی اس جی اگر پیشنهاد خوبی برای نیمار برسد، مخالفتی با جدایی او نخواهد داشت.
اکیپ: نیمار در فهرست فروش پی اس جی
با تمدید قرارداد جنجالی کیلیان امباپه تا سال 2025، به نظر به زودی شاهد انقلاب بزرگی در ترکیب باشگاه پاری سن ژرمن خواهیم بود. نشریه لوپاریزین دو روز پیش در گزارشی مدعی شد با دستور مستقیم از قطر، مدیران پاری سن ژرمن نام نیمار را در لیست فروش این باشگاه قرار داده اند. 


 
این ستاره برزیلی که پنجمین فصل حضورش در رختکن پاری سن ژرمن را به پایان رساند، در فصل جاری و در 28 مسابقه موفق به زدن 13 گل و ارسال هشت پاس گل شد. البته مصدومیت شدید نیمار در اواخر سال گذشته میلادی باعث شد او حدود سه ماه از میادین دور بماند و نتواند در تمام طول فصل در خدمت تیمش باشد.
امروز اکیپ هم نوشت که پی اس جی مخالفتی با جدایی نیمار ندارد و در صورت رسیدن یک پیشنهاد مالی خوب، او را واگذار خواهد کرد و این در حالی است که خود بازیکن هیچ تمایلی برای جدایی ندارد:« می خواهم در پی اس جی بمانم. کسی در مورد انتقال به باشگاهی دیگر با من صحبتی نکرده و می خواهم صراختا بگویم که قرارداد دارم و فصل بعد هدفم ماندن است.»
نیمار که سال 2017 با 222 میلیون یورو از بارسا راهی پی اس جی شد، به دلیل مصدومیت های متوالی هرگز نتوانسته توانایی های واقعی خود را نشان دهد و به نظر، صبر مسئولان پی اس جی نیز لبریز شده است. او دستمزد بالایی هم دریافت می کند و جالب اینکه تابستان گذشته قراردادش را تمدید کرد.
برچسب ها: نيمار
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها