کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بالاتر از پپ؛ کلوپ بهترین سرمربی انگلیس شد

4 خرداد 1401 ساعت 15:38

گروه ورزشی: یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، موفق شد جایزه بهترین سرمربی فصل انگلیس را از آن خود کند.


درخشش لیورپول در رقابت‌های این فصل فوتبال انگلیس تمجید و تحسین بسیاری را به دنبال داشت. این تیم در حالی که فاصله زیادی با منچسترسیتی در صدر جدول داشت توانست در نیم فصل دوم با عملکرد درخشانی که از خود ارائه کرد این فاصله را به حداقل رسانده و کورس قهرمانی را تا روز آخر این رقابت‌ها ادامه دهد. 
هرچند آنها در روز پایانی و علیرغم پیروزی 1-3 برابر وولوز به دلیل برد منچسترسیتی مقابل استون ویلا نتوانستند جام قهرمانی را بالا سر ببرند اما تحسین بسیاری را برانگیختند. 
 


از سوی دیگر شاگردان کلوپ موفق شدند در دو جام داخلی دیگر انگلیس به فینال رسیده و عنوان قهرمانی هر دو رقابت را از آن خود کنند. 
لیورپول در جام اتحادیه توانست در ضربات پنالتی برابر چلسی به پیروزی رسیده و جام قهرمانی را بالای سر ببرد و همین دیدار در فینال جام حذفی نیز تکرار شد و باز هم آنها در ضربات پنالتی برابر آبی‌های لندن پیروز شده و قهرمان این رقابت‌ها شدند. 
به این ترتیب این مربی آلمانی موفق شد جایزه سر الکس فرگوسن را به عنوان بهترین مربی این فصل فوتبال انگلیس از آن خود کند و بالاتر از پپ گواردیولا قرار بگیرد که تیمش چهارمین عنوان قهرمانی لیگ برتر در پنج سال اخیر را از آن خود کرد. 



این جایزه در مراسمی با حضور سر الکس فرگوسن و گرت ساوت گیت به یورگن کلوپ اهدا شد
کلوپ در این باره گفت:« از تمامی همکارانم تشکر می‌کنم. برای مثال، کاری که استیو کوپر در ناتینگهام فارست انجام داد نیز دیوانه‌کننده بود. ما هیچ ایده‌ای از این که می‌توانیم عملکرد خوبی با این ثبات داشته باشیم نداشتیم. حالا باید شانس خودمان را برابر رئال مادرید امتحان کنیم.»


کد مطلب: 338475

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/338475/بالاتر-پپ-کلوپ-بهترین-سرمربی-انگلیس

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir