به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۳۳۸۴۷۶

بایرن آماده فروش؛ وینگر آلمانی جانشین امباپه می‌شود؟

گروه ورزشی: احتمال جدایی سرژ گنابری، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، از این باشگاه قوت گرفته است.
بایرن آماده فروش؛ وینگر آلمانی جانشین امباپه می‌شود؟
قرارداد گنابری با بایرن مونیخ در تابستان 2023 به پایان می‌رسد و به نظر می‌رسد که این بازیکن تصمیمی برای تمدید قراردادش با این باشگاه ندارد. 
پیش از این بسیاری از رسانه‌های آلمانی مدعی شده بودند که مدیران بایرن پیشنهادهایی را برای تمدید قرارداد این بازیکن و امضای قرارداد جدید با او ارائه کرده‌اند. 
با این حال منابع نزدیک به این بازیکن و این باشگاه در روزهای اخیر خبر داده‌اند که او تصمیمی برای امضای قرارداد جدید و قبول پیشنهادهای دریافتی از این باشگاه ندارد و امیدوار است که بتواند هرچه زودتر از این تیم جدا شود. 
نام باشگاه‌های بسیاری پیش از این در کنار نام این بازیکن به گوش رسیده اما گفته می‌شود که جدی‌ترین گزینه برای جذب این ستاره آلمانی رئال مادرید است. 
 


روزنامه آلمانی بیلد خبر داده که مدیران بایرن آماده هستند تا در صورت دریافت پیشنهاد مناسب، گنابری را در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی به فروش برسانند. 
آنها امیدوار هستند که از جدایی این وینگر به عنوان بازیکن آزاد در تابستان سال آینده جلوگیری کنند و به همین دلیل ترجیح می‌دهند که او را در فاصله یک سال تا پایان مهلت قراردادش بفروشند تا با پول فروش او بتوانند بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرند. 
با این حال باید دید که آیا رئال مادرید قصد دارد گنابری را در همین پنجره تابستانی به خدمت بگیرد یا در انتظار پایان مهلت قرارداد او در تابستان سال آینده و جذب او به عنوان بازیکن آزاد خواهد ماند.
برچسب ها: بایرن مونیخ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها