به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب : ۳۳۸۴۷۷
توافقی با پرسپولیس صورت نگرفته است

میلاد سرلک نزدیک به لیگ ستارگان و ادنوک

گروه ورزشی: خلاف ادعاهای مسئولان پرسپولیس، شماره ۱۰ این تیم از همیشه بیشتر به درهای خروج این باشگاه نزدیک است.
میلاد سرلک نزدیک به لیگ ستارگان و ادنوک
در سال‌های اوج و قهرمانی‌های متوالی پرسپولیس در دهه نود، تیم‌های متمول کشورهای حاشیه خلیج فارس توجه ویژه‌ای به بازیکنان سرخپوش داشتند و باتوجه به قراردادهای عمدتا کوتاه مدت و با رقم بند فسخ پایین، به راحتی این بازیکنان را در اختیار گرفتند.
مهدی طارمی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، شجاع خلیل‌زاده، حسین کنعانی‌زادگان از جمله این بازیکنان بودند که از پرسپولیس به قطر رفتند و سال گذشته نیز با تغییر نام جعلی لیگ امارات، احمد نوراللهی به این کشور رفت تا در ادنوک لیگ پیراهن شباب الاهلی را بپوشد.
سناریوی جدایی بازیکنان پرسپولیس و پیوستن به لیگ‌های حاشیه خلیج فارس احتمالا در این فصل نیز تکرار می‌شود و با توجه به میزبانی قطر در جام جهانی چنین انتقال‌هایی منطقی به نظر می‌رسد.
در شرایطی که مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد که کارهای اصلی نقل و انتقالات را با نظر گلمحمدی به بعد از لیگ موکول کرده‌اند اما واقعیت ماجرا این است که تیم‌های خواهان‌ بازیکنان قرمزپوش این مسئله را به هفته‌های آینده موکول نکرده و از همین حالا دست به کار شده‌اند.
یکی از بازیکنانی که در انتهای فصل قراردادش با پرسپولیس تمام می‌شود میلاد سرلک است‌. هافبک دفاعی دو فصل اخیر قرمزها حضور ثابتی در ترکیب تیمش داشته و حتی به پیراهن تیم ملی هم رسیده است. در شرایطی که گفته می‌شد سرلک با پرسپولیس به توافق اولیه رسیده اما این خبر صحت ندارد و اولویت شماره ۱۰ سرخ‌ها حضور در قطر یا امارات است.
باید دید رضا درویش موفق به راضی کردن میلاد سرلک برای تمدید می‌شود یا این بازیکن نیز به لیست بازیکنانی که پرسپولیس را به مقصد حاشیه خلیج فارس ترک کرده‌اند اضافه خواهد شد. تا این لحظه میلاد سرلک بیش از میز مذاکره به درهای خروج نزدیک است.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها