به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب : ۳۳۸۴۸۳
این بازیکن ایرانی هم از تیم سقوط کرده فرار کرد!

پس از فسخ با آلتای؛ مقصد بعدی نادری کجاست؟

گروه ورزشی: بنا بر ادعای رسانه های ترکیه، محمد نادری قرارداد خود را با آلتای اسپور ترکیه فسخ کرد.
پس از فسخ با آلتای؛ مقصد بعدی نادری کجاست؟
آلتای اسپور تیمی که با هدایت مصطفی دنیزلی توانست به سوپر لیگ ترکیه صعود کند، هفته های ابتدایی بسیار خوبی را سپری کرد اما به یکباره نتایج ضعیف این تیم از راه رسیدند و حتی تغییر سرمربی و جدایی دنیزلی نیز چاره ساز نبود و این تیم به دسته پایین تر سقوط کرد.
محمد نادری که همچون تیمش در هفته های نخست درخشان ظاهر شد و یکی از ستاره های آلتای بود، اکنون قرارداد خود را با این باشگاه ترکیه ای فسخ کرده و به دنبال انتخاب تیم جدید خود است. مسئله ای که از هفته ها پیش شایعاتی در موردش به گوش رسیده بود و اکنون همه چیز رسمی است.
در همین خصوص، وبسایت yeniasir ترکیه در مطلبی به فسخ قرارداد نادری پرداخته و تیتر "ستاره دیگری از آلتای فرار کرد" را برای خبر خود انتخاب کرده است.
این رسانه ترکیه ای نوشته است: در تیم ازمیری که از سوپر لیگ سقوط کرد، مدیریت آیهان دوندار نتوانست مبلغ 188 هزار یورویی نادری را پرداخت کند تا مدافع چپ ایرانی نیز از حق فسخ خود استفاده کند. او پس از بامبا، پایکسائو، لیس، پینارس و آکا به ششمین بازیکن خارجی آلتای تبدیل شد که این تیم را ترک کرد.
شایعات زیادی پیرامون مقصد بعدی محمد نادری در رسانه ها منتشر شده و حتی عده ای اعتقاد دارند استقلال مقصد بعدی این بازیکن خواهد بود ولی هنوز مذاکرات با این بازیکن به صورت جدی آغاز نشده و باید دید او برای فصل بعد چه تیمی را انتخاب می کند.
برچسب ها: محمد نادری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها