کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پرسپولیس و سپاهان به میدان نمی‌روند؛

لغو سه بازی و برگزاری سه مسابقه!

4 خرداد 1401 ساعت 17:23

گروه ورزشی: با اعلام رسمی سازمان لیگ، ۳ بازی از شش دیدار باقی مانده این هفته، امروز برگزار خواهند شد.


با تعویق شش بازی از هفته بیست و نهم لیگ برتر طی روز گذشته، چالش بزرگی برای سازمان لیگ طی دو هفته باقی مانده از لیگ شکل گرفته بود. البته مسوولان برگزاری امیدوار بودند با مهیا شدن شرایط برگزاری بازی‌ها، این دیدارها امروز برگزار شود تا خللی در برنامه‌های لیگ شکل نگیرد. با این حال با ادامه مشکلات و خصوصا آلودگی هوا، سه بازی لیگ شرایط برگزاری نخواهد داشت تا اکنون برنامه‌ریزی لیگ خصوصا برای تیم‌های گزینه سقوط با چالش بزرگی همراه شود.
این در حالیست که سازمان لیگ با تعویق سه بازی از شش دیدار باقی مانده این هفته‌، اعلام کرده که در خصوص سه دیدار دیگر که از قضا در جدول رده بندی مسابقات تاثیرگذار خواهد بود نیز به زودی تصمیم گیری خواهد کرد.
در شرایطی کنونی دیدارهای (پرسپولیس – شهرخودرو در تهران)، ( فولاد خوزستان – سپاهان اصفهان در اهواز) و (هوادار تهران – گل گهر سیرجان در تهران) به صورت قطعی لغو و به تعویق افتاده است. این در حالیست که وضعیت برگزاری مسابقات (نفت مسجدسلیمان – صنعت نفت آبادان در مسجدسلیمان)، ( آلومنیوم اراک – پیکان در اراک) و (تراکتور – فجرسپاسی در تبریز) مشخص شده و امشب برگزار خواهد شد. 
سایت سازمان لیگ در خبر رسمی خود بعد از شایعاتی که در خصوص برگزاری مسابقات معوقه روز گذشته شکل گرفته بود، نوشت: ۳ مسابقه پرسپولیس- شهرخودرو و هوادار تهران - گل گهرسیرجان  و فولاد خوزستان – سپاهان اصفهان به دلیل شرایط نامناسب آب و هوایی امشب برگزار نمی شود و زمان برگزاری این مسابقه ها متعاقبا اعلام خواهد شد. 
مهمترین نکته در خصوص لغو بازی‌ها اما برهم خوردن برنامه هفته آینده خواهد بود. جایی که با توجه به برنامه ریزی برای تیم ملی فوتبال ایران و حضور در ونکوور برای بازی تدارکاتی با کانادا، باید دید دیدارهای تیم‌هایی که بازیکن ملی‌پوش دارند، به چه شکل برگزار خواهد شد. این در حالیست که با اعلام غیررسمی برگزاری بازی در روز یکشنبه هفته آینده، موضوع اصلی حضور بازیکنان ملی‌پوش در سفری 24 ساعته به ترکیه برای انجام روال دریافت ویزای کانادا خواهد بود که این موضوع نیز چالشی برای تیم‌هایی که بازیکنان ملی‌پوش دارند، صورت خواهد داد.
سهیل مهدی مسوول برگزاری مسابقات لیگ برتر طی ساعات اخیر به دلیل همین موضوع چالش برانگیز و برهم خوردن نظم بازی‌های در دو هفته پایانی، برخلاف همیشه واکنشی نسبت به تعویق بازی‌ها نداشته و پاسخگوی رسانه‌ها تا به این لحظه نیز نبوده است. 
در حال حاضر برنامه ریزی بازی‌ها برای سپاهان و پرسپولیس برای دستیابی به جایگاه دوم جدول و همچنین سه تیم گزینه سقوط فجرسپاسی، نفت مسجدسلیمان و شهرخودرو از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود و باید دید چه تصمیمی برای انجام بازی‌ها صورت خواهد گرفت.


کد مطلب: 338487

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/338487/لغو-سه-بازی-برگزاری-مسابقه

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir