به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۶ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۳۳۸۶۷۷

در وضعیت سخت و پیچیده‌ای قرار گرفتیم

در وضعیت سخت و پیچیده‌ای قرار گرفتیم
گروه ورزشی:فدراسیون فوتبال کانادا با انتشار بیانیه‌ای به لغو دیدار تدارکاتی با تیم ملی ایران واکنش نشان داد. تیم‌های ملی فوتبال ایران و کانادا قرار بود روز ۱۶ خرداد در دیداری تدارکاتی در شهر ونکوور به مصاف هم بروند. با این حال، فدراسیون کانادا روز گذشته با انتشار یک مطلب کوتاه، خبر از لغو این مسابقه داد تا برنامه‌های آماده سازی تیم ملی کشورمان در راه جام جهانی ۲۰۲۲ دچار مشکل بشود؛ آنهم در شرایطی که تمام بلیت‌های این مسابقه پیش فروش شده بود.
 
فدراسیون کانادا ساعاتی بعد از اعلام خبر لغو بازی با ایران، بیانیه‌ای را منتشر کرد و توضیحاتی در این زمینه ارائه داد. در این بیانیه آمده است: «فدراسیون کانادا تلاش زیادی برای آماده سازی تیم ملی این کشور برای حضور در جام جهانی دارد. در هفته گذشته، ماجرای میزبانی از ایران به میزان قابل توجهی دچار اختلاف شد و وضعیت سختی به وجود آمد. در نهایت در واکنش به این اتفاقات، این مسابقه لغو شد. ما متعهد به ایجاد محیط‌های محترمانه و فراگیر برای تیم‌ها، بازیکنان و هواداران هستیم. سخت در تلاشیم تا یک حریف جایگزین پیدا کنیم. به همه خریداران بلیت اطلاع داده شده است که رویداد لغو شده است و بازپرداخت در راه است.»
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها