به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۶ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب : ۳۳۸۷۳۹

احتمال تنها ماندن این افراد، سه برابر دیگران است

احتمال تنها ماندن این افراد، سه برابر دیگران است
گروه جامعه: زمانی سیگاری بودن به واسطه سیگار کشیدن ستاره های سینما روی پرده و عدم اطلاع عموم از آسیب های آن جزوی از جذابیت به حساب می آمد، اما با گذشت زمان، گویا از جذابیت این مخدر بیماری زا و مرگ آور کاسته شده است.یک مطالعه روی ۲,۰۰۰ غیرسیگاری نشان داد که ۳۸ درصد از کاربران برنامه های دوستیابی، اگر در عکس پروفایل، افراد در حال سیگار کشیدن یا استعمال دخانیات باشند، به احتمال زیاد از آن رد می شوند و سراغ گزینه بعدی می روند.

تعداد زیادی از مردان اعتراف کردند زنانی که در عکس پروفایلشان سیگار به دست دارند را رد می کنند. در نتیجه آمار این تحقیقات، یک نفر از هر چهار نفر اعتراف کرد که در مورد عادات سیگار کشیدن خود در پروفایل دوستیابی دروغ گفته است. ۲۷ درصد در قرار حضوری به خاطر روشن کردن سیگار و کشیدن آن، زمان قرار را کوتاه کرده اند.

همچنین مشخص شد که دو سوم از افراد فکر می‌کنند که سیگار کشیدن در حضور آنها بدون اجازه گرفتن، بسیار غیر مودبانه است. ۳۲ درصد احساس «انزجار» و ۲۶ درصد احساس «آزار» می کنند. مسئول این تحقیقات گفته است که مطمئن هستند تا سال ۲۰۳۰ شاهد جهانی عاری از دود خواهیم بود. این مطالعه همچنین نشان داد که از هر سه غیرسیگاری، دو نفر اگر همراهشان در اولین برخوردشان سیگار بکشد، به قرار دوم نمی‌روند. در لیست ۱۰ دلیل نه گفتن بعد از قرار اول، بوی سیگار در صدر قرار گرفت و پس از آن بوی بد دهان، بوی بدن و دندان های لکه دار قرار دارد.

سیگار کشیدن علاوه بر اینکه به طور بالقوه باعث انواع مختلفی از سرطان می شود، مانع از یافتن دوست یا همراهی برای شما می‌شود. نکته جالب دیگر این است که حتی برخی از افراد سیگاری (۱۲.۷ درصد از مردان و ۶.۷ درصد از زنان) با فرد سیگاری دیگری قرار ملاقات نمی گذارند. بیش از نیمی از مردان (۵۵ درصد) و زنان (۵۴ درصد) موافق بودند که سیگار کشیدن جذاب نیست. اکثر غیرسیگاری ها حتی معتقدند که سیگار کشیدن جذاب نیست.
برچسب ها: سيگار کشيدن
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها