کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیشگویی درباره زمان مرگ دیکتاتور

روزیاتو , 7 خرداد 1401 ساعت 15:40


گروه بین الملل: یک مرد روسی مدعی غیبگویی که در برنامه های تلویزیونی شرکت می کند، مرگ ولادیمیر پوتین را پیشگویی کرده و مدعی شده است که دوران زمامداری او پیش از پایان سال ۲۰۲۲ به پایان می رسد.الکساندر کانتونیستوف (Alexander Kantonistov) که در شو تلویزیونی محبوب روسی Battle of Psychics شرکت کرده است، پیشگویی های متعددی در مورد آینده روسیه در سال جاری میلادی انجام داده است. یک ماه پس از شروع حمله روسیه به اوکراین، کانتونیستوف در مصاحبه با یک رسانه محلی گفته بود که زندگی برای مردم روسیه سخت تر شده و نارضایتی از مقامات حکومتی افزایش خواهد یافت.
او بر این باور بود که در اواسط ماه آوریل، نیروهای روسی ممکن است با دستور فرماندهانشان از اوکراین خارج شوند، پیشگویی که درست از آب در نیامد و حمله روسیه به اوکراین به دستور ولادیمیر پوتین وارد ماه چهارم خود شده است، هر چند نیروهای روسی از بخش های قابل توجهی از شمال و شمال شرقی اوکراین عقب نشینی کردند.
اما این پیشگوی روسی مدعی است که ممکن است پوتین تا پیش از پایان تابستان به شکل مسموم شدن یا «تنبیه جسمی» ترور شود. وی در این باره گفته است: «از آغاز ماه ژوئن، حیاتی ترین دوره زندگی پوتین آغاز می شود- تلاش هایی برای مسموم کردن یا تنبیه جسمی دیکتاتور رخ خواهد داد. پوتین به احتمال فراوان با شدت ترس از تحت تعقیب قرار گرفتن روبرو شده، بیماری های روانی بر تصمیمات او در ارتباط با رهبری فدارسیون روسیه تاثیر خواهد گذاشت. سرکوب ممکن است افزایش یابد و مردمش در نگاه پوتین به وی خیانت خواهند کرد. این موضوع به تصمیمات سختگیرانه ای منتهی می شود که در آینده به او آسیب خواهند رساند».
این پیشگوی روسی در ادامه مدعی شده که ممکن است پوتین در داخل دفترش در کرملین بمیرد و «اوج زندگی اش» بالاترین «احتمال مرگش» را در پی خواهد داشت. کانتونیستوف می گوید: «اوج زندگی پوتین تا آگوست-سپتامبر ۲۰۲۲ مشاهده خواهد شد. در این دوره، احتمال مرگ او بسیار بالاست. به احتمال فراوان، این اتفاق در داخل دفتر خودش رخ خواهد داد». اوایل هفته گذشته بود که یک ژنرال ارشد روسیه مدعی شد درست پس از دستور حمله نیروهای روسی به اوکران در ۲۴ فوریه، سوء قصدی به جان ولادیمیر پوتین صورت گرفته است. به عنوان یکی از قدرتمندترین سیاستمداران جهان و البته منفورترین چهره های این روزها در دنیای غرب (و البته افزایش محبوبیت در میان روس ها و روس تبارها)، شاید دیدن این که بسیاری قصد جان رهبر روسیه را در طی سال های اخیر کرده اند چندان تعجب برانگیز نباشد.
رفتارهای ولادیمیر پوتین در ماه های اخیر نیز نشان می دهد که وی بیش از پیش نگران سلامتی خود است و تدابیر امنیتی دور پوتین و کاخ کرملین به طرز چشمگیری افزایش یافته است. گفته می شود که در صورت مرگ یا ترور شدن ولادیمیر پوتین، میخاییل میشوستین مدیریت کشور را در دست خواهد گرفت. تاکنون انجام دستکم ۵ تلاش برای ترور ولادیمیر پوتین تایید شده است. شرایط فیزیکی و ظاهری پوتین نیز باعث شده بسیاری از ابتلای او به سرطان یا پارکینسون صحبت کنند و در یک مورد، الیور استون، کارگردان مشهور آمریکایی که رابطه خوبی با ولادیمیر پوتین دارد، ابتلای او به سرطان را تایید کرده اما مدعی شده که وی توانسته این بیماری را شکست دهد. بسیاری بر این باورند که نوع سرطان ولادیمیر پوتین، سرطان خون است.


کد مطلب: 338836

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/338836/پیشگویی-درباره-زمان-مرگ-دیکتاتور

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir