کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با قابلیت جدید واتساپ در زمان صرفه‌جویی کنید

7 خرداد 1401 ساعت 22:26


گروه فناوری: کاربران می‌توانند در نسخه آزمایشی واتساپ از قابلیت واکنش نشان دادن به تصاویر استفاده کنند. این قابلیت به زودی در اختیار عموم قرار می‌گیرد.این روزها واکنش نشان دادن به تصاویر و پست‌ها را می‌توانید در تمام شبکه‌های اجتماعی بیابید. به طور مثال چرا باید وقتی از چیزی که برایمان فرستاده‌اند خوشمان میاید به جای یک «لایک کردن» ساده، باید از کلمات استفاده کنیم و چت کنیم؟ این کار باعث صرفه‌جویی در زمان، کلمات و حتی سو تفاهم در گروه‌های چت می‌شود. واتساپ ماه جاری قابلیت واکنش نشان دادن به تصاویر را به اپلیکیشن خودش اضافه کرده است؛ ولی حالا در جدیدترین نسخه بتا اپلیکیشن خود، آن را پیشرفته‌تر کرده است.

واکنش نشان دادن به تصاویر در واتساپ چگونه است؟

وب‌سایت WABetaInfo تصاویر اسکرین شاتی از نسخه ۲.۲۲.۱۲.۱۴ واتساپ اندروید را منتشر کرده که این تغییرات را نشان می‌دهد. واتساپ خیلی خوب تلاش می‌کند تا ری‌اکشن‌ها را به بهترین نحو در اپلیکیشن خودش ارائه کند.
این قابلیت به شما اجازه می‌دهد به هر عکس یا ویدیویی که برای‌تان ارسال می‌شود، یک ری‌اکشن نشان دهید. به طور مثال اگر از تصویری خوشتان آمد یک قلب کنار آن بگذارید، اگر تعجب کردید ایموجی تعجب و غیر… به همین ترتیب نسبت به تصاویر بازخورد خودتان را نشان دهید.البته هنوز مشخص نیست چه زمانی این قابلیت به نسخه نهایی واتساپ (که توسط عموم کاربران استفاده می‌شود) اضافه شود. در حال حاضر فقط به صورت آزمایشی فعال شده است.


کد مطلب: 338878

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/338878/قابلیت-جدید-واتساپ-زمان-صرفه-جویی-کنید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir