به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ ساعت ۰۲:۲۸
کد مطلب : ۳۳۸۸۸۶

وعده‌های پوشالی؛ بدترین شب عمر محمد صلاح!

گروه ورزشی: کری خوانی های محمد صلاح برای انتقام بی اثر بود و او مرد ناکام فینال پاریس لقب گرفت.
وعده‌های پوشالی؛ بدترین شب عمر محمد صلاح!
تنها دقایقی بعد از برتری دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان بود که محمد صلاح کری خوانی برای رئال مادرید را آغاز کرده و تاکید کرد به دنبال انتقام شکست فینال لیگ قهرمانان سال 2018 در کیف است؛ مسابقه ای که در همان دقایق ابتدایی سرخیو راموس با حرکت خشن خود باعث شد محمد صلاح مصدوم شده و با چشمانی گریان زمین را ترک کند.
در روزهای منتهی به فینال نیز محمد صلاح بارها دم از تمایل به انتقام گیری از رئال مادرید و انگیزه بالای خود برای درخشش در این دیدار زد. اما در فینال لیگ قهرمانان، محمد صلاح در طول 90 دقیقه چندین بار صاحب فرصت های بسیار خوبی برای گلزنی شده و هر بار مغلوب درخشش تیبو کورتوا شد. در نهایت لیورپول 0-1 مقابل رئال مادرید شکست خورد و وعده های محمد صلاح برای انتقام نیز هرگز اثربخش نبود.
در همان دقایق ابتدایی محمد صلاح فرصت خوبی برای گلزنی در مرکز محوطه داشت، اما ضربه زمینی او چندان محکم نبود و تیبو کورتوا با واکنشی خوب توپ را مهار کرد.


دقایقی بعد و روی ارسال ترنت الکساندر آرنولد از سمت راست بود که این بار محمد صلاح با ضربه سر دروازه رئال مادرید را تهدید کرد، اما ضربه او زاویه نداشت و در اختیار دروازه بان حریف قرار گرفت.
اما لحظاتی بعد از تک گل وینیسیوس جونیور بود که محمد صلاح خودش از سمت راست به قلب دفاع رئال مادرید زده و ضربه محکمی به سمت زاویه مخالف زد، اما باز هم تیبو کورتوا شوت او را دور کرد.

در دقیقه 70 این بار ضربه دیگو ژوتا در سمت مخالف و در دهانه دروازه به محمد صلاح رسید، اما ضربه او در شرایطی دشوار باز هم با مهار دروازه بان بلژیکی رئال مادرید همراه شد و این فرصت از دست رفت.




اما در دقایق پایانی محمد صلاح خودش از سمت راست نفوذ کرده و این بار فاصله ای تا زدن گل تساوی نداشت، اما تیبو کورتوا معجزه کرده و با دست خود شوت محکم ستاره مصری را دور کرد تا شب تلخ این بازیکن تکمیل شود.
برچسب ها: محمد صلاح
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها