به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ ساعت ۲۳:۱۶
کد مطلب : ۳۳۹۱۱۲

عصبانیت رونالدو؛ این چه وضع باشگاه است؟

گروه ورزشی: کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 37 ساله منچستریونایتد اصلا از شرایط کمپ این باشگاه راضی نیست.
عصبانیت رونالدو؛ این چه وضع باشگاه است؟
اولین فصل حضور رونالدو در اولدترافورد چندان خوب پیش نرفت و اگرچه او با زدن 24 گل بهترین گلزن تیمش لقب گرفت، اما یونایتد حتی موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان نیز نشد. حالا نشریه میرر در گزارشی مدعی شد کریستیانو رونالدو به کارفرمایان مجموعه تمرینی Aon در کمپ تمرینی باشگاه در کارینگتون اعلام کرده که فعلا و تا اطلاع ثانوی نمی‌خواهد از استخر اصلی و دیگر امکانات ورزشی استفاده کند. 
این ستاره پرتغالی معتقد است کاشی‌های فرسوده و خراب این استخر سلامتی او و دیگر بازیکنان یونایتد را به خطر می‌اندازد. بدین‌ترتیب کریستیانو رونالدو از باشگاه خواست که همه استخرهای این مجموعه را مجددا کاشی کاری و نوسازی کنند تا شرایط برای ریکاوری بازیکنان در شرایط مناسب مهیا شود.

همچنین کریستیانو رونالدو با ناراحتی به مدیران کمپ یونایتد اعلام کرده که نمی‌تواند باور کند در 12 سالی که از منچستریونایتد دور بوده، اوضاع در کمپ هیچ تغییری نکرده و مانند گذشته باقی مانده است. به نظر می‌رسد روسای باشگاه منچستریونایتد شکایت رونالدو را جدی گرفته و دستور بازسازی استخرها را داده‌اند که تا این مجموعه به موقع و برای تمرینات پیش فصل از اواسط ژوئن آماده شود. 
مرکز تمرینی منچستریونایتد در سال 2000 افتتاح شده و در آن مقطع یک مجموعه پیشرفته بود. اما در چند سال اخیر رقبایی مانند منچسترسیتی، لیورپول و تاتنهام همگی امکانات فوق العاده‌ای برای بازیکنان خود فراهم ساخته و شرایط کمپ کارینگتون را تحت الشعاع قرار داده‌اند. حالا قرار است مدیران باشگاه بیش از 200 هزار پوند برای بهبود شرایط استخر و دیگر امکانات کمپ سرمایه گذاری کرده و بدین‌ترتیب رضایت کریستیانو رونالدو و دیگر ستاره‌های یونایتد را جلب کنند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها