کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تصمیم وریا پس از پایان قراردادش با آبی‌ها

9 خرداد 1401 ساعت 9:59


گره ورزشی:هواداران استقلال منتظر هستند که مسئولان باشگاه یک‌بار دیگر با کاپیتان محبوب‌شان تمدید قرارداد کنند.درحالی‌که لیگ برتر فوتبال ایران هنوز رسما به پایان نرسیده، برخی از تیم‌ها به‌ویژه پرسپولیس کار نقل‌وانتقالات را برای فصل آینده آغاز کرده‌اند. اما باشگاه استقلال هنوز درباره تمدید قرارداد برخی از بازیکنان سرشناس خود تصمیمی نگرفته و حتی تاکنون مذاکره‌ای هم با آنها نداشته است.

 
وریا غفوری، روزبه چشمی، آرمان رمضانی، رافائل سیلوا و عارف غلامی بازیکنانی هستند که با پایان یافتن این فصل، قراردادشان با استقلال به پایان خواهد رسید. یکی از مهم‌ترین چهره‌های این لیست وریا غفوری است که در جشن قهرمانی استقلال به‌عنوان کاپیتان جام قهرمانی را برای اولین‌بار بالای سر خواهد برد. غفوری بعد از ۶ سال حضور در تیم استقلال حالا به‌عنوان کاپیتان این تیم محبوبیت ویژه‌ای بین هواداران دارد. طی روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر خداحافظی این بازیکن از دنیای فوتبال به گوش می‌رسید که از همان ابتدا مشخص بود واقعیت ندارد.

وریا غفوری طی سال‌های گذشته با وجود مشکلات عدیده باشگاه استقلال، همواره در کنار تیمش بود و حتی در مقطعی بعد از رفتن استراماچونی به‌عنوان بازیکن و مربی تیم را هدایت می‌کرد. حالا هواداران استقلال منتظر هستند که مسئولان باشگاه یک‌بار دیگر با کاپیتان محبوب‌شان تمدید قرارداد کنند. براساس پیگیری‌ها و اطلاعات به‌دست آمده، غفوری به‌خاطر جایگاهش و تعصبی که به استقلال دارد هیچ‌گونه پیش‌شرطی برای تمدید قرارداد نگذاشته است. او دوست دارد موفقیت‌هایش را در فصل‌های آتی هم با تیم استقلال تکرار کند. مجیدی به خوبی می‌داند که وریا در جایگاه کاپیتان استقلال با تجربه‌ای که دارد می‌تواند در فصل آینده نیز عصای دست او باشد. باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون قرارداد وریا غفوری و سایر بازیکنان استقلال خواهد افتاد.


کد مطلب: 339135

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/339135/تصمیم-وریا-پایان-قراردادش-آبی-ها

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir