به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۳۳۹۱۵۲

زلاتان ۶ ماه این‌گونه برای میلان بازی کرد

گروه ورزشی: زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی میلان با انتشار ویدئویی درباره مصدومیتش توضیح داد.
زلاتان ۶ ماه این‌گونه برای میلان بازی کرد
دوره دوم حضور زلاتان در ترکیب روسونری نیز درخشان بود و او چند روز قبل با لباس میلان موفق به فتح اسکودتو بعد از یک‌دهه شد. اما مصدومیت قدیمی زلاتان شرایط را برای او دشوار کرد و این مهاجم گلزن و 40 ساله، سه روز در بیمارستان ژان مرمز در شهر لیون فرانسه تحت عمل جراحی قرار گرفت. دکتر برتراند سونری این عمل جراحی را در حضور استفانو ماتزونی، پزشک ارشد باشگاه میلان انجام داد.
بعد از اینکه مشخص شد زلاتان باید زانوی خود را تحت عمل جراحی قرار دهد، او اظهار نظر جالبی را در مورد مصدومیت خود انجام داد و گفت: "در 6 ماه گذشته بدون رباط صلیبی در زانوی چپم بازی کردم. در این 6 ماه تنها 10 بار توانستم با تیم تمرین کنم. بیش از 20 بار به زانویم آمپول تزریق کردم. به‌مدت 6 ماه زانویم هفته‌ای یکبار خالی می‌کرد. در این مدت هر روز داروهای آرام‌بخش مصرف می‌کردم. به مدت 6 ماه به‌خاطر دردی که داشتم به‌سختی خوابیدم."
در همین راستا ستاره سوئدی یک بار دیگر توضیح جدیدی را در مورد مصدومیت خود ارائه داده است. زلاتان با انتشار ویدئویی که در آن پزشکان در حال آسپیراسیون مفصل زانوی او هستند، نوشت: "هفته ای یک بار به مدت شش ماه زانویم را خالی می کردم."


گفتنی است این اقدام ورم را تسکین می دهد و همچنین به تجزیه و تحلیل مفصل آسیب دیده کمک می کند. کاری که زلاتان به مدت شش ماه آن را انجام داده تا بتواند میلان را تا پایان رقابت های سری آ همراهی کند. 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها