به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۳۳۹۱۵۶

عبدی در آستانه ناکامی 100 روزه با پرسپولیس!

گروه ورزشی: اگرچه آمار گلزنی پرسپولیس نسبت به فصل گذشته بهتر شده اما بهترین گلزن این تیم برای چهارمین فصل متوالی نسبت به فصل پیش آمار ضعیف‌تری داشته است.
عبدی در آستانه ناکامی 100 روزه با پرسپولیس!
مهدی عبدی شب گذشته و در حالی که حامد پاکدل به دلیل محرومیت و عیسی آل‌کثیر به خاطر مصدومیت در ترکیب حضور نداشتند، به عنوان مهاجم فیکس به میدان رفت و تلاش زیادی را تا لحظه خروج از زمین انجام داد تا گلزنی کند اما کوشش او به سرانجام مطلوب نرسید.
عبدی در این بازی تنها یک شوت زد که اگرچه در چارچوب بود اما تبدیل به گل نشد. این همان ضربه سری بود که او در حالتی نامتعادل روانه دروازه یوسف بهزادی کرد و گلر شهرخودرو بدون مشکل موفق به مهار آن شد.
نکته جالب در مورد مهدی عبدی این است که مهاجم شماره 16 سرخپوشان از دیدار مقابل مس رفسنجان در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر موفق به گلزنی نشده تا ناکامی عجیب و غریبی را رقم بزند. به عبارتی از آخرین گل مهاجم پرسپولیس بیش از 90 روز می‌گذرد که این آمار برای مهاجمی در قواره او پرسش‌های زیادی را ایجاد می‌کند.


با این ناکامی، جذب یک یا دو مهاجم برای پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به عنوان یک نیاز جدی احساس می‌شود و شاید از همین رو باشد که باشگاه پرسپولیس خیلی زود به سراغ مهاجمان مدنظر رفته است.
از طرف دیگر پایان فصل برای بهترین گلزن قرمزها با 7 گل باعث شده تا روند کاهشی آمار بهترین گلزن فصل پرسپولیس ادامه یابد. از زمانی که علی علیپور در لیگ هفدهم موفق شد با 19 گل کفش طلا را برای سومین سال متوالی به نام پرسپولیس بزند تا حالا، هر فصل آمار گل‌های زده برترین گلزنان این تیم افت داشته است.
علی علیپور پس از آقای گلی دو فصل را با 14 و 12 گل سپری کرد تا اینکه در لیگ بیستم احمد نوراللهی و مهدی عبدی به صورت مشترک با 9 گل کنار یکدیگر ایستادند و حالا این آمار به 7 گل کاهش یافته است.
برچسب ها: مهدی عبدی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها