به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۳۳۹۲۱۱

موبایل میان رده ویوو با باتری۶هزار میلی آمپر

موبایل میان رده ویوو با باتری۶هزار میلی آمپر
گروه فناوری:شرکت چینی ویوو یک موبایل میان رده با دوربین پشتی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۶هزار میلی آمپری در بازار داخلی عرضه کرده است.در هفته گذشته گزارش هایی درباره عرضه موبایل «ویووT2x» در ۶ ژوئن منتشر شد. اما روز گذشته این موبایل بی سروصدا در بازار چین عرضه شد و اکنون جزئیات آن مشخص شده است.
«ویووT2x» به طور رسمی از طریق پلتفرم تجارت آنلاین JD.com عرضه شد. بارگیری و ارسال این کالا به مشتریان از ۱۲ ژوئن به بعد آغاز می شود.

موبایل جدید ویوو با SoC جدید مدیاتک به نام Dimensity منتشر شده است. این SoC روی نود ۶ نانومتری شرکت TSMC ساخته شده و قابلیت صرفه جویی در انرژی آن بسیار بالا است و از سوی دیگر عملکرد خوبی برای موبایل های مخصوص بازی رایانه ای دارد. همچنین ۸ گیگابایت RAM با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی در آن به کار گرفته شده است.نمایشگر موبایل جدید ویوو یک ال سی دی ۶.۵۸ اینچی با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز است. جالب آنکه «ویووT2x» در میان موبایل های میان رده باتری قدرتمند و ۶ هزار میلی آمپری دارد . شرکت سازنده ادعا می کند باتری مذکور برای تماشای ۲۰ ساعت مداوم ویدئو کافی است. این موبایل با فناوری «فلش شارژ ۴۴ واتی» ویوو در ۳۵ دقیقه ۵۰ درصد شارژ می شود.

پشت موبایل میان رده جدید ویوو دوربین ۵۰مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲مگاپیکسلی نصب شده است. موبایل مذکور در رنگ های آبی و مشکی عرضه شده است.قیمت نسخه «ویووT2x» با ۸ گیگابایت RAMو ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۲۵۴ دلار و نسخه دیگر با ۸ گیگابایت RAM و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۲۸۴ دلار است.
برچسب ها: گوشی هوشمند
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها