به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۰۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب : ۳۳۹۲۷۸
زلاتان کمک بزرگی در راه قهرمانی بود

پیولی: باهوش‌تر از زلاتان ندیده‌ام، لیائو می‌ماند

گروه ورزشی: استفانو پیولی سرمربی میلان به ستایش از زلاتان پرداخت و در مورد آینده ستاره پرتغالی تیمش نیز صحبت کرد.
پیولی: باهوش‌تر از زلاتان ندیده‌ام، لیائو می‌ماند
دوره دوم حضور زلاتان در ترکیب روسونری نیز درخشان بود و او هفته قبل با لباس میلان موفق به فتح اسکودتو بعد از یک‌دهه شد. اما مصدومیت قدیمی زلاتان شرایط را برای او دشوار ساخته و این مهاجم گلزن و 40 ساله، در بیمارستان ژان مرمز در شهر لیون فرانسه تحت عمل جراحی قرار گرفت. دکتر برتراند سونری این عمل جراحی را در حضور استفانو ماتزونی، پزشک ارشد باشگاه میلان انجام داد.

زلاتان 6 ماه بدون رباط صلیبی برای میلان بازی کرد و با فداکاری زیاد جراحی را به پایان فصل موکول کرد تا بتواند کمکی در راه قهرمانی باشد. ستاره سوئدی قصد خداحافظی ندارد و می‌خواهد یک فصل دیگر نیز برای روسونری بازی کند.

 
استفانو پیولی، سرمربی میلان در ستایش از زلاتان گفت:« زلاتان پس از جراحی شرایط بهتری دارد ولی زمان بازگشتش مشخص نیست. او در راه قهرمانی به ما کمک زیادی کرد و با انرژی و قدرت خارق العاده‌ای که در درون خود دارد، با ذهنیت و اعتماد به نفس بالایش، همیشه به تیم قدرت و نیرو می‌داد. او باهوش‌ترین و دوست داشتی‌ترین شخصیتی است که در فوتبال دیده‌ام. معتقدم هنوز حرف‌های زیادی برای گفتن در میادین دارد و امیدوارم قدرتمند از قبل بازگردد. هدف از جراحی نیز همین بود.»

 
جدایی احتمالی رافائل لیائو:« تا جایی که می‌دانم، او ماندنی است. هنوز می‌تواند بسیار بهتر از اینها شود و امیدوارم فصل بعد بتوانم بازهم با او کار کنم.»
برچسب ها: آث میلان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها