به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب : ۳۳۹۳۰۸

تعطیلی مدارس در دوران کرونا اشتباه بود

تعطیلی مدارس در دوران کرونا اشتباه بود
گروه جامعه: وزیر آموزش‌ و پرورش از اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران عقب‌ماندگی تحصیلی دانش‌آموزان در دوران کرونا خبر داد.یوسف نوری اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش از اعضای ستاد ملی کروناست. لذا ابتدای حضورم در وزارت آموزش‌ و پرورش تمام تلاش خود را معطوف به بازگشایی مدارس کردم.

نوری افزود: تعطیلی مدارس از ابتدا تصمیم اشتباهی بود و نتایج این تعطیلی‌ها موجب تغییر در آهنگ زیست دانش‌آموزان شد. بازگشایی مدارس باعث شد تا مناسبات اجتماعی دانش‌آموزان به طور کامل شکل نگیرد.
وی توضیح داد: ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران عقب‌ماندگی تحصیلی دانش‌آموزان از محل اعتبارات ستاد کرونا اختصاص یافته است که کمک زیادی برای حل این مشکل می‌کند.

۲۰ درصد اعتبار دریافت شده از ستاد ملی کرونا برای آموزش دانش‌آموزان جامانده از تحصیل و مابقی آن برای ایجاد مجتمع‌های آموزشی، تربیتی در استان‌ها برای آموزش به دانش‌آموزان اختصاص می‌یابد.وزیر آموزش‌ و پرورش در ادامه افزود: مبلغ صد و هشتاد میلیارد ریال جهت تهیه ماسک و هزار و پانصد میلیارد ریال برای آموزش دانش‌آموزان در دوران کرونا اختصاص یافت.

یوسف نوری در پایان گفت: امیدوارم با همکاری تمامی ادارات دولتی و تخصیص بخشی از مبلغ بودجه فرهنگی ادارات به آموزش دانش‌آموزان در تابستان و همکاری دانشجو معلمان و سایر دانشجویان، اقدامات موثری در جهت تربیت فرهنگی و آموزشی دانش‌آموزان انجام شود.
مرجع : ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها