به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ ساعت ۲۲:۵۶
کد مطلب : ۳۳۹۳۳۵

صحبتهای منشا درباره پرسپولیس و فرهاد مجیدی

گروه ورزشی: گادوین منشا می‌گوید علاقه زیادی دارد تا به پرسپولیس بازگردد.
صحبتهای منشا درباره پرسپولیس و فرهاد مجیدی
گادوین منشا پس از بازی با پیکان و در حالی که تسلط قابل توجهی هم به زبان فارسی داشت، در گفتگو با خبرنگاران در مورد آقای گلی اش عنوان کرد: من فکر می‌کنم یک بازی مانده و صددرصد نیست. بازی فولاد مانده و انشالله آقای گل باشم.
آقای گل لیگ برتر درباره کسب این عنوان گفت: خداراشکر امسال برای من شد! امسال خیلی سخت بود و من خیلی هپی (خوشحال) شدم که بعد از 5 سال در ایران آقای گل شدم. من فکر کنم دو بار آقای گل دوم شدم و امسال خداراشکر سال من بود.
وی در مورد پیشنهاداتش نیز توضیح داد: من الان نمی‌دانم، با ایجنتم صحبت نکردم. بعد از پایان لیگ صحبت خواهم کرد و بعد از بازی به خانه خواهم رفت تا ببینم چه [پیشنهادی] دارم و چه پیشنهادی ندارم.
مهاجم مس رفسنجان با اشاره به علاقه اش نسبت به حضور در پرسپولیس گفت: صددرصد دوست دارم برگردم پرسپولیس. پرسپولیس تیم بزرگی است و همه بازیکنان در پرسپولیس بازی کردن را دوست دارند. من در پرسپولیس راحت بودم، الان نمی‌دانم و ببینیم چه می‌شود.
منشا در مورد قهرمانی استقلال عنوان کرد: من فکر می‌کنم امسال استقلال تیم خوبی بود، خیلی قوی‌تر بود. استقلال بعد از چند سال؟ نمی‌دانم، قهرمان شد. خوب بود، بد نیست.
او درباره تقابل هفته گذشته با فرهاد مجیدی گفت: فرهاد مجیدی مهم نیست. من مشکلی با او ندارم، او مربی خوبی است.
برچسب ها: گادوین منشا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها