به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ ساعت ۲۳:۲۹
کد مطلب : ۳۳۹۳۳۸
اولویت اول و آخرم استقلال است، مگر نگذارند!

وریا: امشب جشن نداشتیم، چون...

گروه ورزشی: کاپیتان استقلال ابراز امیدواری کرد بتواند در فصل آینده نیز پیراهن این تیم را بر تن کند.
وریا: امشب جشن نداشتیم، چون...
از میکسدزون ورزشگاه آزادی، وریا غفوری پس از مراسم جشن قهرمانی استقلال و بالا بردن جام عنوان کرد: خدا را شکر پس از چند فصل سخت به قهرمانی برسیم. تشکر ویژه‌ای از سردار آجورلو دارم که در راس مدیریت باشگاه بودند و آرامش خوبی به تیم تزریق کردند. از کادر فنی تشکر ویژه‌ای دارم؛ دست تک‌تک بچه‌های تیم، اعضای تدارکات، پزشکی و ... درد نکند که کمک کردند.
او ادامه داد: واقعا یک تیم و مجموعه بی‌نقصی بودیم. خدا را شکر توانستیم این قهرمانی را به بهترین هواداران دنیا  تقدیم کنیم ولی امشب مثل یک مراسم بود و جشن نداشتیم. وقتی آن فاجعه در آبادان اتفاق افتاد، امشب نمی‌توانستیم جشن بگیریم و ته دل ما یک غم بزرگ برای مردم آبادان بود.
کاپیتان استقلال در خصوص تشویق هم‌صدای او توسط تماشاگران در شرایط سختی که این فصل داشت، ابراز کرد: حس و حالم نسبت به هواداران استقلال را نمی‌توانم بگویم. نمی‌دانم فصل بعد چه آینده‌ای در انتظارم است. همیشه احساس می‌کنم این هواداران خیلی بر گردن من حق دارند.
وریا غفوری اضافه کرد: تا آخرین لحظه که فوتبال بازی می‌کنم، سعی دارم آماده باشم و بهترین عملکردم را برای آنها به نمایش بگذارم و این مهر و محبت‌شان را با بازی خودم در زمین نشان بدهم.
او درباره آینده استقلال عنوان کرد: امسال یک فصل بی‌نظیر بود و مدیریت بی‌نظیر عمل کرد. امیدوارم در نقل و انتقالات موفق باشند و تیم خوبی که داریم را حفظ کنند تا برای هواداران قهرمانی بیاوریم.
کاپیتان استقلال درمورد تیم فصل آینده‌اش ابراز کرد: وضعیت من مشخص است. 100 درصد اولویت اول و آخرم استقلال خواهد بود، مگر اینکه برخی عوامل نگذارند.
برچسب ها: وريا غفوری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها