به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ ساعت ۰۰:۵۰
کد مطلب : ۳۳۹۳۴۷
شیطنت‌های سیاوش در جشن قهرمانی استقلال

یزدانی با جام رفت، با دکترا برمی‌گردد!

گروه ورزشی: دکتر استقلالی‌ها جام قهرمانی تیمش را به خانه برد و اعلام کرد از ابتدای فصل آینده به جمع آبی پوشان برمی گردد.
یزدانی با جام رفت، با دکترا برمی‌گردد!
سیاوش یزدانی بدون شک چهره اول جشن قهرمانی استقلال بود؛ مدافعی که در این فصل شرایط عجیب و غریبی را تجربه کرد، در نهایت با موافقت باشگاه ملوان نه تنها در جشن قهرمانی آبی ها شرکت کرد که جام را نیز همراه خود به خانه برد!
سیاوش را یکی از خوشحال ترین بازیکنان در جشن قهرمانی دیدیم؛ او در حالی که یکی از امیدهای اصلی فرهاد مجیدی در خط دفاعی استقلال لقب گرفته بود، ناگهان در میانه راه به خاطر مشکلات مربوط به خدمت سربازی به ناچار آبی ها را ترک کرد و دیگر نتوانست برای این تیم بازی کند. در تمام مدتی که یزدانی به همراه محمدحسین مرادمند به عنوان سرباز در عضویت ملوان بودند، استقلالی ها و به خصوص فرهاد مجیدی هوای آنها را داشتند و به مناسبت های مختلف نام آنها را بر زبان می آوردند.
در نهایت هم با اصرار فرهاد مجیدی و مسئولان استقلال باشگاه ملوان اجازه داد دو بازیکن خود که در نیم فصل اول برای آبی ها توپ می زدند، دوشنبه شب به ورزشگاه آزادی بروند و در جشن قهرمانی تیم شان حضور یابند. حضور سیاوش در جشن قهرمانی برای او یک اتفاق ویژه بود و به همین خاطر هم نتوانست خوشحالی خود را بروز ندهد.
یزدانی با چهره ای کاملا بشاش در مراسم حاضر بود و یکی از خوشحال ترین ها بود؛ اما شیطنت های او به داخل چمن ورزشگاه آزادی ختم نشد و خبرنگاران نیز از این موضوع بهره مند شدند. وقتی روزبه چشمی مشغول مصاحبه با خبرنگاران در میکسدزون ورزشگاه بود، سیاوش یزدانی در حالی که جام قهرمانی استقلال را در دست داشت وارد قاب دوربین های تلویزیونی شد تا نه تنها مصاحبه چشمی خراب شود که صحنه های جالبی  ثبت شود.

اینکه یزدانی جام قهرمانی را برداشته و در حال خروج از ورزشگاه بود، مورد توجه اصحاب رسانه قرار گرفت و در نهایت خبرنگاران توانستند او را جلوی دوربین های خود نگه دارند. سیاوش که بسیار از قهرمانی خوشحال بود، وقتی با سوالی درباره بردن جام قهرمانی به خانه مواجه شد، گفت: «می خواهم جام را به خانه ببرم».
یزدانی البته به همین جا بسنده نکرد و با جمله بعدی اش به نوعی به شجاع خلیل زاده مدافع سابق پرسپولیس طعنه زد: «جام را می برم ولی با آن نمی خوابم!»
یزدانی که با شیطنت هایش حسابی جلب توجه کرده بود، فضا را برای خبرنگاران مهیا کرد تا سوالات بعدی که البته بیشتر فان هم بود را مطرح کنند. اوج جواب او اما در واکنش به خبرنگار "ورزش سه" بود. وقتی از او سوال شد که بالاخره دکتر شد یا خیر؟ گفت: «بله، بله».
یزدانی که یکبار در کنکور مقطع دکترا رد شده بود، بعد از مشکلاتی که درباره خدمت سربازی اش پیش آمد، دوباره کنکور داد اما مشخص نشد که او در این آزمون قبول شده یا نه. حالا با جوابی که امشب یزدانی داد و اعلام کرد که در مقطع دکترا تحصیل می کند، مشخص شد که او دوباره دانشجو شده است.
دانشجو شدن دوباره یزدانی به منزله پایان موقت خدمت سربازی و ادامه فوتبال با معافیت تحصیلی است. موضوعی که به بازگشتش به استقلال در فصل آینده کمک زیادی خواهد کرد. سیاوش خودش هم با قاطعیت اعلام کرد که فصل بعد به استقلال برمی گردد و کارش را از سر می گیرد تا مشخص شود قصد دارد از معافیت دانشجویی بهره بگیرد.
با همه این تفاسیر، دکتر استقلالی ها قصد داشت اینقدر در مراسم قهرمانی تیمش خوشحال باشد؛ او با جام قهرمانی ورزشگاه آزادی را ترک کرد تا با امیدواری زیاد برگردد و دوباره پیراهن آبی ها را برتن کند.
برچسب ها: سیاوش یزدانی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها