به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب : ۳۳۹۴۹۰
مهدوی کیا:

بازیکنانمان می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند

گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی امید ایران اعلام کرد که تیم او در گروه سخت و دشواری قرار گرفته که توانایی انجام کارهای بزرگی را دارد.
بازیکنانمان می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند
تیم ملی امید ایران فردا در نخستین دیدار خود از مرحله گروهی جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا ۲۰۲۲ به مصاف قطر می رود. این دیدارها در ازبکستان برگزار می شود و ملی پوشان با تیم میزبان در یک گروه قرار دارند.
مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم امید ایران در نشست خبری پیش از بازی فردا گفت: با انگیزه زیادی به این تورنمنت آمدیم و اهداف بزرگی داریم. تجربه خیلی خوبی برای تیم ما خواهد بود. ما در گروه سختی قرار داریم. اما تمام تلاشمان را می کنیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.
سرمربی تیم ملی درباره روند آماده سازی تیم ملی امید ایران پاسخ داد: ما در مرحله آماده سازی تیممان دیدارهای زیادی انجام ندادیم. با چند تیم در لیگ برتر ایران بازی کردیم و هفته قبل بازی تدارکاتی را برابر تیم ملی عراق برگزار کردیم.
وی درباره اینکه چه نظری درخصوص گروهشان دارد پاسخ داد: همانطور که گفتم گروه سختی داریم. ازبکستان به عنوان میزبان بازی ها و تیم خوب قطر و همچنین تیم قابل احترام ترکمنستان در گروه ما قرار دارند. ما برای همه حریفانمان احترام قائلیم ولی به دنبال این هستیم که بهترین نتایج را در گروهمان بگیریم.
مهدوی کیا درخصوص اینکه برخی از بازیکنان مانند علیرضا رضایی را در اختیار ندارد، پاسخ داد: مشکلی نیست و ما در همه پست ها بازیکنان خوبی داریم. سعی کردیم تا بهترین بازیکنان را به این تورنمنت بیاوریم و اعتقاد ویژه ای به بچه هایمان داریم که می توانند کارهای بزرگی را انجام دهند.
برچسب ها: مهدی مهدوی کیا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها