به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ ساعت ۱۷:۵۳
کد مطلب : ۳۳۹۵۲۰

میلان دست‌به‌کار شد؛ پیشنهاد ضد رئال به ستاره پرتغالی

گروه ورزشی: میلان قصد ندارد تحت هیچ شرایطی رافائل لیائو، مهاجم پرتغالی خود را از دست بدهد.
میلان دست‌به‌کار شد؛ پیشنهاد ضد رئال به ستاره پرتغالی
رافائل لیائو بهترین بازیکن فصل گذشته فوتبال ایتالیا شناخته شد. او در 42 بازی برای میلان 14 گل زد و 12 پاس گل داد و نقشی بسیار کلیدی در فتح اسکودتو داشت. ستاره ای که با 24 میلیون یورو از لیل جذب میلان شده بود و تا 2024 قرارداد دارد، حالا در فهرست خرید رئال دیده می شود و قهرمان اروپا برای تقویت خط حمله خود به دنبال جذب این بازیکن است.

 
طبق گزارش آاس، میلان اخیرا در تماس با رئال، وضعیت انتقال لوکا یوویچ و مارکو آسنسیو را جویا شده بود و در این گفت و گو ها رئال نیز برای خرید لیائو ابراز تمایل کرد. پاسخ پائولو مالدینی، مدیر ورزشی میلان نیز قاطع بود:« لیائو فروشی نیست و او در میلان کارهای زیادی برای انجام دادن دارد. لیائو مثل الماسی است که در میلان درخشان تر خواهد شد.»
بند فسخ 150 میلیون یورویی لیائو به باشگاه های بزرگ و متمول اجازه جذب او را خواهد داد و به همین دلیل میلان دست به کار شده و مذاکرات اولیه برای تمدید قرارداد او را شروع کرده است. این روزها بحث انتقال مالکیت میلان نیز داغ است و گفته می شود تا فردا میلان به "REDBIRD" فروخته خواهد شد. با تمام شدن مراحل انتقال، به نظر می رسد کار تمدید قرارداد لیائو هم وارد فاز جدی خود خواهد شد. گاتزتا نوشته است که در قرارداد جدید، بند فسخ لیائو تا 250 میلیون یورو افزایش خواهد یافت تا کار برای رئال و دیگر باشگاه ها دشوارتر شود.
برچسب ها: آث میلان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها