کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چهره‌هایی که فرزند خود را به مدرسه نفرستادند

11 خرداد 1401 ساعت 9:37


گروه فرهنگی: تحقیقات نشان داده کودکانی که به جای مدرسه در خانه تحصیل می کنند، رضایت خاطر بیشتری از زندگی دارند و این نوع تحصیل ممکن است اثر منفی ای بر آن ها از جهت اجتماعی یا عاطفی نداشته باشد. علتش آن است که تحصیل در خانه هم فعالیتی اجتماعی محسوب می شود و ممکن است حتی فرزند شما را به چیزهای بیشتری در زندگی برساند. با این حال، آموزش فرزند خود در خانه تصمیم بزرگی است، چون باید خودتان را وقف این کار و وقت و هزینه ی خود را صرفش کنید تا ثمربخش باشد.در ادامه از سلبریتی های هالیوودی خواهیم گفت که تصمیم گرفتند فرزندشان به جای مدرسه در خانه تحصیل کند.

ویل اسمیت و جیدا پینکت اسمیت
ویل و جیدا هر دو معتقدند تحصیل فرزندان شان در خانه برای سلامت روان آن ها ضروری بود. این تصمیم برای آموزش فرزندان خود در خارج از محیط مدرسه به دلیل سفرهای متعدد این خانواده گرفته شد، اما در عین حال آن ها معتقدند تحصیل در مدرسه (هم مدارس دولتی و هم مدارس خصوصی) برای عصر صنعت طراحی شده بود اما ما حالا در عصر فناوری هستیم. آن ها دوست دارند فرزندان شان به جای حفظ کردن، واقعاً یاد بگیرند.

کریس جنر و بروس جنر
درس کندال و کایلی جنر ضعیف بود چون به خاطر کارشان بیشتر روزها در مدرسه غیبت داشتند و نمی توانستند در محیط هر روزه ی مدرسه به طور کامل خلاق باشند، امری که آن ها را به ادامه ی تحصیل بی علاقه کرد.
با این حال، آن ها به سراغ یک مؤسسه ی تحصیل در خانه رفتند که کارشان کمک به کسانی است که زیاد سفر می کنند. آن ها این شانس را پیدا کردند که تنها درس هایی که مایل بودند را بگذرانند و همزمان در کار خود به موفقیت برسند.

آنجلینا جولی و برد پیت
آنجلینا جولی معتقد است که ما در دوره ی متفاوتی زندگی می کنیم و نظام آموزشی تناسبی با فرزندان ما یا روش زندگی مان ندارد. به دلیل سفرهای زیاد این خانواده، او دوست دارد فرزندانش از چیزهای دیگری مانند بازدید از موزه یا خواندن کتاب های مورد علاقه ی خود هم لذت ببرند، نه اینکه مجبور باشند هر چه زودتر تکالیف درسی شان را انجام دهند.علاوه بر این، آنجلینا جولی دوست ندارد فرزندخوانده هایش از فرهنگ خود غافل بمانند. او دلش می خواهد آن ها چیزهای بیشتری درباره ی اصل و ریشه ی خود یاد بگیرند. به همین دلیل یک معلم سرخانه ی ویتنامی زبان و همینطور یک معلم آفریقایی الاصل استخدام کرد تا فرزندانش را آموزش دهند.

تام کروز و کیتی هولمز
کیتی هولمز و تام کروز بسیار پرمشغله هستند به همین دلیل تحصیل در خانه بهترین راه برای آموزش دخترشان، سوری بود. سوری یک معلم دارد که هر روز پیش او است و این آموزش دو نفره برای آن ها بسیار مفید و مناسب بوده است. کیتی هولمز می گوید دخترش پشتکار و اراده ی زیادی دارد و باید با خواست فرزند خود راه آمد
.
جنیفر لوپز و مارک آنتونی
جنیفر لوپز یک دختر و پسر دوقلو به نام های اِما و مکس دارد. او معتقد است که آن ها کودکان انعطاف پذیر، بامحبت و دلسوزی هستند. جنیفر لوپز می گوید مهم ترین چیز برای آن ها این است که بتوانند با مادر خود وقت بگذرانند تا احساس رها شدگی نکنند، به همین دلیل تحصیل در خانه بهترین گزینه برای خانواده ی آن ها بود.

گوئینت پالترو و کریس مارتین
گوئینت پالترو و کریس مارتین معتقدند نظام آموزش در انگلیس فاقد عناصر سنتی تفکر و یادگیری کلاسیک است. آن ها برای فرزندان شان، اپل و موزِز، یک معلم سرخانه ی شوخ طبع، ورزش دوست و جوان می خواستند که سختگیر نباشد و از زندگی لذت ببرد.آن ها می خواستند معلم سرخانه ی فرزندان شان با آن ها همه جا سفر کند و به آن ها چیزهایی مثل یونانی، لاتین و فرانسوی به همراه ملوانی و تنیس یاد دهد.

مایکل جکسون
فرزندان مایکل جکسون زمانی که او در قید حیات بود، در خانه تحصیل می کردند و او همیشه بسیار مراقب آن ها بود. مایکل جکسون به دخترش، پاریس می گفت که هر کاری که خوشحالش می کند را می تواند انجامش دهد؛ فضانوردی، دامپزشکی یا پرستاری.پاریس تا ۱۲ سالگی در خانه تحصیل کرد و تنها با اعضای خانواده ی خود یا دیگر افراد بزرگسال تعامل داشت. او گفته به همین خاطر هیچ مهارت اجتماعی نداشت و مجبور شد خودش خیلی زود این مهارت ها را یاد گیرد اما به مرور توانسته در این زمینه به خوبی مهارت یابد.

ریچارد ویلیامز
هم سرنا ویلیامز و هم خواهرش ونوس در خانه تحصیل کردند و توسط پدر خودشان، ریچارد ویلیامز آموزش دیدند. از آنجایی که حیطه ی فعالیت آن ها ورزش بود، ضروری بود که تمرکز خود را بیشتر بر روی تنیس بگذارند، به همین دلیل از دبستان تا دبیرستان را در خانه تحصیل کردند. با این کار آن ها وقت بیشتری داشتند تا توجه خود را به تنیس معطوف سازند.


کد مطلب: 339567

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/339567/چهره-هایی-فرزند-خود-مدرسه-نفرستادند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir