کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مقصد احتمالی یوونتوس است؛

رسمی؛ پل پوگبا از منچستریونایتد جدا شد

11 خرداد 1401 ساعت 17:03

گروه ورزشی: با اعلام باشگاه منچستریونایتد، پل پوگبا، ستاره فرانسوی و 29 ساله از این تیم جدا شده است.


در تابستان سال 2016 بود که پل پوگبا با انتقالی 89 میلیون پوندی از یوونتوس جدا شده و دوباره بعد از چهار سال لباس منچستریونایتد را به تن کرد. اما دوران شش ساله حضور این بازیکن در اولدترافورد چندان موفقیت آمیز نبود و حالا این باشگاه با انتشار بیانیه ای رسما اعلام کرد پل پوگبا در پایان ماه ژوئن و پس از اتمام قرارداد، از منچستریونایتد جدا خواهد شد.
در بیانیه این باشگاه آمده است: "همه ارکان باشگاه منچستریونایتد قصد دارند به پل پوگبا به خاطر دوران موفقیت‌آمیزش تبریک گفته و از او برای کمک‌هایش به منچستریونایتد تشکر کنند. ما برای او در گام‌های بعدی بهترین‌ها را آرزو می‌کنیم."

از یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن به عنوان مقاصد احتمالی ستاره فرانسوی نام برده می‌شود. البته به نظر می رسد باشگاه فرانسوی از کورس جذب پل پوگبا کنار کشیده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او فصل بعد دوباره با لباس یوونتوس به میدان خواهد رفت. منچستریونایتد در دوران حضور پل پوگبا یک بار به عنوان قهرمانی لیگ برتر نرسیده و در لیگ قهرمانان نیز حتی موفق به راهیابی به مرحله نیمه نهایی نشد. این اواخر رابطه پل پوگبا با هواداران یونایتد نیز شکرآب شده بود و او در چند مسابقه آخر خود در اولدترافورد مورد سرزنش طرفداران این تیم قرار می گرفت.


کد مطلب: 339688

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/339688/رسمی-پل-پوگبا-منچستریونایتد-جدا

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir