کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برندگان خودرو، تا کی برای پرداخت وجه فرصت دارند؟

نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه فروش خودرو اعلام شد

11 خرداد 1401 ساعت 17:31


گروه اقتصادی:نتایج قرعه‌کشی نخستین فروش تجمیعی ۶ شرکت عرضه‌کننده خودرو، از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام شد.مراسم قرعه کشی تخصیص خودرو از طریق سامانه یک‌پارچه ۹ خرداد ۱۴۰۱ با حضور نهاد‌های نظارتی انجام شد و اسامی برندگان اعلام شد.متقاضیان می توانند به سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو  به نشانی sale.iranecar.com مراجعه کنند.

اسامی برندگان طرح‌های فروش خودرو در سامانه یکپارچه امروز بالاخره با تاخیر اعلام شد. با توجه به اینکه تنها فردا، پنجشنبه روز کاری است و پس از آن، کشور وارد سه روز تعطیلی می‌شود، این پرسش برای برخی ایجاد شده است که آیا فقط یک روز برای واریز وجه زمان دارند؟ وزارت صمت در نهایت با حدود ۳۰ ساعت تاخیر، اسامی برندگان طرح‌های فروش خودرو را که در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برگزار شده بود، اعلام کرد. نتیجه قرعه‌‌کشی قرار بود روز گذشته اعلام شود اما به تعویق افتاد. با توجه به اینکه تنها فردا، پنجشنبه روز کاری است و پس از آن، کشور وارد سه روز تعطیلی می‌شود، این پرسش برای برخی ایجاد شده است که آیا فقط یک روز برای واریز وجه زمان دارند؟
 

آنگونه که وزارت صنعت، معدن و تجارت در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو (sale.iranecar.com) اعلام کرده، پس از آماده‌سازی برنامه‌های فروش توسط شرکت‌ها متقاضیان منتخب می‌توانند به مدت «سه روز کاری» نسبت به پرداخت وجه اقدام کنند.همچنین زمان و نحوه پرداخت وجه از طریق سایت شرکت‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود. بر این اساس، ثبت‌کنندگان پس از آنکه از برنده شدن خود اطلاع پیدا کردند، باید موضوع را از جانب سایت‌های خودروساز پیگیری کنند. شرکت‌ها نحوه و زمان اخذ وجه خودرو را اعلام می‌کنند و منتخبان می‌توانند اقدامات لازم اعم از واریز وجه و… انجام دهند.متقاضیانی که در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند، با ورود به سایت و پس از وارد کردن کد ملی در صورتی که برنده نشده باشند، پیام «متاسفانه شما در این دوره از قرعه کشی منتخب نشده‌اید. موفقیت شما را در اولویت‌های بعدی آرزو می‌کنیم.» دریافت می‌کنند.
 
مهلت؛ «۳ روز کاری» برای پرداخت وجه خودرو
 آنگونه که به نظر می‌رسد مهلت اعلام شده شامل روزهای کارهای است. به عبارت دیگر روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه که تعطیل رسمی هستند، در این مهلت محاسبه نمی‌شوند.برندگان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به لینک‌های زیر مراجعه کنند.
 
سایپا saipa.iranecar.com
بهمن موتور bahman.iranecar.com
ایران خودرو esale.ikco.ir
مدیران خودرو iranecar.mvmco.ir
کرمان موتور sales.kermanmotor.ir
آرین پارس موتور sales.lamari.ir
 


کد مطلب: 339708

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/339708/نتایج-قرعه-کشی-سامانه-یکپارچه-فروش-خودرو-اعلام

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir