کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پایان کار جورجیو کیه لینی؛

خداحافظی احساسی؛ برای پوشیدن این لباس گریه کردم

11 خرداد 1401 ساعت 17:31

گروه ورزشی: جورجیو کیه لینی در آستانه دیدار امشب فینالیسیما در مقابل آرژانتین، خداحافظی احساسی با تیم ملی ایتالیا داشته است.


جورجو کیه لینی، 37 ساله و باتجربه امشب در ورزشگاه ومبلی برای صد و هفدهمین و آخرین بازی ملی خود برای ایتالیا در برابر آرژانتین انجام خواهد داد. جورجو کیه لینی یک سال قبل و در همین استادیوم موفق به فتح یورو 2020 شد و حالا او برای آخرین بار با لباس آتزوری به میدان خواهد رفت. حالا این مدافع بلندقامت متنی در صفحه رسمی خود منتشر کرده و مدعی شد امشب احساسی مشابه اولین بازی خود برای تیم ملی ایتالیا خواهد داشت.

جورجیو کیه لینی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "رویای پوشیدن این پیراهن را در سر داشتم و برای رسیدن به این هدف مبارزه کردم. من با این پیراهن برنده شدم و همه چیزش را دوست دارم. من همیشه به این پیراهن باور داشتم و خیلی چیزها از این لباس یاد گرفتم. من برای این رسیدن به این پیراهن گریه کردم و تمام فکر و ذکرم را به این هدف اختصاص دادم. اکنون زمان پوشیدن لباس تیم ملی ایتالیا آنهم برای آخرین بار فرا رسیده است. و درست مانند بار اول، این نیز یک احساس منحصر به فرد خواهد بود؛ حسی که هرگز تمام نمی شود."
جورجو کیه لینی اولین بازی خود را در جریان برد 1-0 در مسابقه ای دوستانه مقابل فنلاند انجام داد. او در دو جام جهانی در سال‌های 2010 و 2014 و سه جام ملت های اروپا بازی کرده است. این مدافع میانی و مستحکم هشت گل با پیراهن ایتالیا به ثمر رساند و چهار پاس گل نیز ارسال کرد.


کد مطلب: 339709

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/339709/خداحافظی-احساسی-پوشیدن-این-لباس-گریه-کردم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir