به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب : ۳۳۹۷۱۷
مبارک کریم بنزما باشد

کیلیان امباپه قهرمانی چمپیونزلیگ رئال را تبریک گفت

گروه ورزشی: کیلیان امباپه قهرمانی شماره 14 رئال در لیگ قهرمانان را به کریم بنزما تبریک گفت.
کیلیان امباپه قهرمانی چمپیونزلیگ رئال را تبریک گفت
کیلیان امباپه 2 هفته پیش و در کمال ناباوری اعلام کرد تصمیم گرفته قراردادش را تا سال 2025 با پاری سن ژرمن تمدید کند. 
این اتفاق شوک بزرگی برای رئال مادرید بود که پروژه خودش برای سال‌های آینده را با تکیه بر حضور امباپه در سانتیاگو برنابئو شکل داده و امیدوار بود که بتواند او را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد. 
همین باعث شد که بسیاری از بازیکنان این باشگاه اسپانیایی به صورت مستقیم یا غیرمستقیم نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و پیام‌هایی را برای این بازیکن ارسال کنند. 

یکی از آنها کریم بنزما بود که رابطه بسیار نزدیکی با امباپه در اردوی تیم ملی فرانسه دارد و پیش از این بارها از احتمال حضور او در رئال مادرید صحبت کرده بود. او پس از این اتفاق با انتشار دو استوری نسبت به این تصمیم امباپه واکنش نشان داد. 
 
 بنزما چند روز بعد هرگونه ارتباط این استوری با مسئله امباپه را تکذیب کرد اما بسیاری باور داشتند که کنایه او در واقع به این بازیکن بوده که با تصمیمش بر خلاف تمامی وعده‌ها به رئال و البته به دوستی با بنزما خیانت کرده است. 
امباپه هم اعلام کرد که منظور این استوری را متوجه شده و در اولین فرصت دلیل تصمیمش را برای بنزما توضیح خواهد داد. با این حال این مهاجم رئال گفت که اگر امباپه را ببیند مانند همیشه با او برخورد خواهد کرد و تصمیم او برای ادامه حضورش در پاری سن ژرمن تاثیری روی دوستی با این بازیکن نخواهد داشت.


 
این تصویری است که همه منتظر آن بودند. کریم بنزما و امباپه در کمپ تیم ملی فرانسه برای حضور در لیگ ملت ها. 
امباپه با مشاهده کریم به سمت او رفت و با لبخند یکدیگر را در آغوش گرفتند. شرایط در تمرینات نیز عالی است و کریم و امباپه جدا نشدنی به نظر می رسند. ستاره فرانسوی که رئالی ها سخت از او دلخورند، در مصاحبه با تلویزوین فرانسه قهرمانی رئال را تبریک گفت:« تبریک! به بنزما تبریک می گویم. کسب عناوین قهرمانی همواره دشوار است و بنابراین نباید هرگز به آنها بی توجه بود. این پنجمین چمپیونزلیگ بنزماست و به او تبریک می‌گویم.»
برچسب ها: کیلیان امباپه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها